sant å si Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg pleier å barbere bikinilinja, men må smøre med Brulidine (både rett etterpå og dagen etter) og lufte i evigheter for å unngå røde prikker. Vil det være bedre å bruke epilator? Blir det mer som å nappe med pinsett? Erfaringer? 0 Siter
en liten undulat Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 jeg bruker epilator på legger, lår og bikinilinje. ofte får jeg røde prikker, spesielt på bikinilinjen. kjøpte et produkt på kondomeriet som heter intimrens, eller noe. den skal smøres på etter hårfjerningen, og demper røde prikker.... en annen ulempe med epilator er at du risikerer å lett få inngrodde hår. ellers syns jeg den er super, og håret er lenge borte! (den tar ikke ALT, det som epilatoren ikke klarer å ta pleier jeg å shave vekk, eller bruke epilatoren en kjapp gang dagen etter) 0 Siter
Amiga Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har brukt epilator på bikinilinja én gang og aldri mer! Vel, jeg prøvde litt på musa også, men kom ikke så langt. Jeg brukte lokalbedøvelse på sprayboks. Legger, lår og under armer kan gå, men _ALDRI_ mer der. *AU* Takke meg til Veet. 0 Siter
sant å si Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 jeg bruker epilator på legger, lår og bikinilinje. ofte får jeg røde prikker, spesielt på bikinilinjen. kjøpte et produkt på kondomeriet som heter intimrens, eller noe. den skal smøres på etter hårfjerningen, og demper røde prikker.... en annen ulempe med epilator er at du risikerer å lett få inngrodde hår. ellers syns jeg den er super, og håret er lenge borte! (den tar ikke ALT, det som epilatoren ikke klarer å ta pleier jeg å shave vekk, eller bruke epilatoren en kjapp gang dagen etter) Ok - takk for svar! :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Er det vondt? Fordel/ulempe i forhold til veet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.