Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å barbere bikinilinja, men må smøre med Brulidine (både rett etterpå og dagen etter) og lufte i evigheter for å unngå røde prikker.

Vil det være bedre å bruke epilator? Blir det mer som å nappe med pinsett?

Erfaringer?

en liten undulat
Skrevet

jeg bruker epilator på legger, lår og bikinilinje. ofte får jeg røde prikker, spesielt på bikinilinjen. kjøpte et produkt på kondomeriet som heter intimrens, eller noe. den skal smøres på etter hårfjerningen, og demper røde prikker....

en annen ulempe med epilator er at du risikerer å lett få inngrodde hår. ellers syns jeg den er super, og håret er lenge borte! (den tar ikke ALT, det som epilatoren ikke klarer å ta pleier jeg å shave vekk, eller bruke epilatoren en kjapp gang dagen etter)

Skrevet

Jeg har brukt epilator på bikinilinja én gang og aldri mer! Vel, jeg prøvde litt på musa også, men kom ikke så langt. Jeg brukte lokalbedøvelse på sprayboks. Legger, lår og under armer kan gå, men _ALDRI_ mer der. *AU* Takke meg til Veet.

Skrevet

jeg bruker epilator på legger, lår og bikinilinje. ofte får jeg røde prikker, spesielt på bikinilinjen. kjøpte et produkt på kondomeriet som heter intimrens, eller noe. den skal smøres på etter hårfjerningen, og demper røde prikker....

en annen ulempe med epilator er at du risikerer å lett få inngrodde hår. ellers syns jeg den er super, og håret er lenge borte! (den tar ikke ALT, det som epilatoren ikke klarer å ta pleier jeg å shave vekk, eller bruke epilatoren en kjapp gang dagen etter)

Ok - takk for svar! :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er det vondt?

Fordel/ulempe i forhold til veet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...