fuji1365380447 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Er dere kommet dere inn på denne nettverkssiden? Jeg syntes at den ser veldig bra ut. Leste at det er en av de raskest voksende nettstedene i Norge. Noen som har noen kommentarer / erfaringer? Er det bare for de unge? www.facebook.com 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ble medlem her om dagen, men vet ikke helt hvor mye tid jeg kommer til å bruke på det akkurat. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Ble medlem her om dagen, men vet ikke helt hvor mye tid jeg kommer til å bruke på det akkurat. Nei, det er jo lett at det blir litt mye med slike steder. Men for øyeblikket så velter det inn med folk jeg kjenner der, og da er det jo litt morsomt. Og jeg digger slike ting. Er kanskje litt eksibisjonist... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Facebook er en internasjonal kjempesuksess, ikke langt etter youtube, myspace, flickr etc.- en av de virkelig store web2.0 tjenestene. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Facebook er en internasjonal kjempesuksess, ikke langt etter youtube, myspace, flickr etc.- en av de virkelig store web2.0 tjenestene. Ja, jeg begynner jo å forstå omfanget av dette etterhvert. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Har holdt på der lenge.. kjempe gøy til og begynne med men det dabber litt av etterhvert :-) Når det gjelder om det bare er unge, så er vel svaret for det meste ja. Men det spørs jo litt hva du mener er ungt da :-) 0 Siter
willow Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 i dag merka jeg at alle i redaksjonen min på nrk er der. innmari gøy. så da mått ejeg nesten inn der selv. fant fort igjen veldig mange kjente - familie, skolevenner etc. utrolig gøy. akkurat nå er det å finne igjen folk som er sjarmen for meg. så får vi se hvor lenge det varer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.