Gå til innhold

Er jeg i overkant premenstruell når

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg merker at jeg blir skikkelig irritert på kjæresten som har somla bort et par dritkule (og dyre) Police solbriller på en sjaber café i Polen?

Faen asså! :(((

(Jeg tror kanskje svaret sier seg sjøl.)

Skrevet

Da er nok mannen min også premenstuell. Han "rotet i arkivet" (en eller annen her som brukte det uttrykket) i påsken, og dro frem at jeg for kanskje ti år siden hadde sost bort noen flotte Ray-ban solbriller....

Åååå - jeg ble så irritert! Den saken er død og begravet for mange år siden, for min del. Vi hadde faktisk FUNNET de brillene, ikke betalt ett øre for dem.

Joda - jeg skjønner du er irritert - men ikke blås deg opp mer enn nødvendig!

Skrevet

Da er nok mannen min også premenstuell. Han "rotet i arkivet" (en eller annen her som brukte det uttrykket) i påsken, og dro frem at jeg for kanskje ti år siden hadde sost bort noen flotte Ray-ban solbriller....

Åååå - jeg ble så irritert! Den saken er død og begravet for mange år siden, for min del. Vi hadde faktisk FUNNET de brillene, ikke betalt ett øre for dem.

Funnet???

På samme måte som en eller annen liten frekk polakk har "funnet" et par Policebriller i dag???

:P

Tror kanskje jeg skal fikke senga snart...

Skrevet

Funnet???

På samme måte som en eller annen liten frekk polakk har "funnet" et par Policebriller i dag???

:P

Tror kanskje jeg skal fikke senga snart...

*kremt*

Det var faktisk veldig uskyldig. Svigermor tuslet oppover bakkene under stolheisen i alpintanlegget om våren - og fant et par fantastiske Ray-ban briller - lenge etter at sesongen var over.

De overtok jeg.

Godtatt? Natta!

Skrevet

*kremt*

Det var faktisk veldig uskyldig. Svigermor tuslet oppover bakkene under stolheisen i alpintanlegget om våren - og fant et par fantastiske Ray-ban briller - lenge etter at sesongen var over.

De overtok jeg.

Godtatt? Natta!

Godtatt under tvil. ;)

Gjest glemte nicket nå....;-)
Skrevet

Som foreldrene mine; de drar stadig opp gamle ting fra mine yngre dager. Kan ikke fortid være nettopp det?

Skrevet

Hvis du hadde kjøpt dem til ham skjønner jeg godt at du er sint. Har han kjøpt dem selv hadde jeg bare flirt. :o)

Skrevet

Hvis du hadde kjøpt dem til ham skjønner jeg godt at du er sint. Har han kjøpt dem selv hadde jeg bare flirt. :o)

Han kjøpte dem sjøl, men etter sterkt press fra meg. ;) Men jeg er ike så sur i dag, asså! ;)

Skrevet

Nei, jeg synes man kan tillate seg å være sur for det også om man ikke har PMS! ;-)

Skrevet

Nei, jeg synes man kan tillate seg å være sur for det også om man ikke har PMS! ;-)

Åhhh, du er jammen grei, morsan! :D

Skrevet

Han kjøpte dem sjøl, men etter sterkt press fra meg. ;) Men jeg er ike så sur i dag, asså! ;)

Hos oss er vi veldig enige om at far i huset bør kjøpe rimelige solbriller. Det sparer oss for mye - både penger og frustrasjon.

Senest nå i påsken ble det nye billigbriller, gitt...

Skrevet

Godtatt under tvil. ;)

Det er greit å ha litt tenner Mariaflyfly...hehe...jeg øver meg på det selv. Det du beskriver her er absolutt innenfor grensen!

Skrevet

Trenger du en sjokkis, eller?

Nei, har kjøleskapet fullt av creme eggs. ;)

Skrevet

Det er greit å ha litt tenner Mariaflyfly...hehe...jeg øver meg på det selv. Det du beskriver her er absolutt innenfor grensen!

:)

Skrevet

Hos oss er vi veldig enige om at far i huset bør kjøpe rimelige solbriller. Det sparer oss for mye - både penger og frustrasjon.

Senest nå i påsken ble det nye billigbriller, gitt...

Men billigbriller ER ikke like kult.. (ja, jeg har litt solbrillefetish!)

Skrevet

Nei, har kjøleskapet fullt av creme eggs. ;)

Hehe... De hadde de fått inn allerede i vinterferien :P

Kan stæsjet avhentes i nær framtid? Begynner å bli litt smålig utålmodig....

Skrevet

Men billigbriller ER ikke like kult.. (ja, jeg har litt solbrillefetish!)

*ser for meg sengeaktiviteter iført solbriller i det flyflyske hjem* ;-)

Skrevet

Hehe... De hadde de fått inn allerede i vinterferien :P

Kan stæsjet avhentes i nær framtid? Begynner å bli litt smålig utålmodig....

Jeg er hjemme og maler i kveld, og kan sikkert trenge en vinpause. :)

Lurer på om jeg ikke skal innvie Rosaura-sesongen snart...?

Skrevet

*ser for meg sengeaktiviteter iført solbriller i det flyflyske hjem* ;-)

Stygge bilder inni hodet til morsan...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...