Gå til innhold

Overgrep mot mor - barna - samvær - hat


bygdejente

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt seksuelt misbrukt av ektefellen. Klarte å sette ned foten å kreve skilsmise for noen år siden. Han har vanlig samværsrett med barna. Barna har fått hele/deler av historien av meg. Det er ufattelig sårt når barna gleder seg til å reise til snille pappa - han som har gjort meg så mye vondt. Hvorfor er det sånn - hva gjør jeg ????????

Hjelp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har hatt vonde opplevelser med din mann, dere har ikke vært enige, og har hatt en opprivende skilsmisse.

Det som har foregått er ting som burde være i den voksne verden! Man kaster ikke dritt om den andre foreldren uansett!

Hvis din mann hadde gjort lignende mot sine barn som mot deg så har vel ikke barna fått samvær med barna?

Man skal holde seg for god til å få barna til å ta parti. Det er barnas far og de har krav på å få være glad i han og glede seg til å tilbringe tid sammen med han.

Det er ingen konkurranse, du kan ikke erstatte pappan uansett.Men du kan prøve å være en god mor ved å slutte drittkastingen og være en god mor.

En annen ting er at han ikke er noen koselig type, og du har vonde opplevelser med han, det tar du opp med en behandler for overgrep, eller venninner du kan snakke med. Dine voksenproblemer har ikke noe å gjøre på gjøre barneskuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...