Gå til innhold

Norsk country?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Hellbillies, Too far gone og Vassendgutane - noen som har andre tips til norsk country på norsk?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Lillemus

13

• pekkaline

13

• mariaflyfly

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Roy Lønhøiden har visst nettopp gitt ut en plate som heter Sanger fra Skogen eller noe sånn. Den er ok.

(Hva pokker er det med dere trøndere og country???)

;)

Skrevet

Roy Lønhøiden har visst nettopp gitt ut en plate som heter Sanger fra Skogen eller noe sånn. Den er ok.

(Hva pokker er det med dere trøndere og country???)

;)

Det er kun for spesielle trøndere, jeg vil ikke skjæres under den kammen der ;o)

Skrevet

Det er kun for spesielle trøndere, jeg vil ikke skjæres under den kammen der ;o)

Det skjønner jeg godt. Sorry! ;)

Skrevet

Jeg nevner i fleng: Cowboy-Laila, Bjøro Håland.........;-)

Skrevet

Jeg nevner i fleng: Cowboy-Laila, Bjøro Håland.........;-)

Nja... Litt nyere country da. :o) Litt freshere liksom.

Skrevet

Nja... Litt nyere country da. :o) Litt freshere liksom.

Kan det BLI mer fresht enn kåbbåjlajla, sier jeg bare;-)

Skrevet

*Ler så jeg vrir meg på stolen*

Skrevet

*knegg*

Skrevet

tja, vi har jo ho Heidi Hauge Marit wedvik, åsså ho som synger "nå får du pinadø vaske klean dine sjøl" Navnet står stille ....Sikkert noen som vet hvem jeg mener?

Skrevet

tja, vi har jo ho Heidi Hauge Marit wedvik, åsså ho som synger "nå får du pinadø vaske klean dine sjøl" Navnet står stille ....Sikkert noen som vet hvem jeg mener?

Jenny Jensen!? SPAR MEG!!!! ;o) Hun har maltraktert "Fru Johnsen" så forjævlig at jeg ikke klarer å høre navnet hennes engang...

Skrevet

Jenny Jensen!? SPAR MEG!!!! ;o) Hun har maltraktert "Fru Johnsen" så forjævlig at jeg ikke klarer å høre navnet hennes engang...

Hun jeg mente ja. Vel, jeg sa ikke om disse var bra eller ei :)

Skrevet

Hun jeg mente ja. Vel, jeg sa ikke om disse var bra eller ei :)

Nei, hun spørs jo tross alt etter _køntri_, da, da må man jo forvente seg litt av hvert til svar! ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Du trenger ikke noe annet enn Vassendgutane ;o)

Skrevet

Nei, hun spørs jo tross alt etter _køntri_, da, da må man jo forvente seg litt av hvert til svar! ;-)

Ja ikke sant? :) Norsk country vettu..... Noe kan være morsomt å høre på, men det passer best på engelsk.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Guri land, nå ser jeg for meg hva som skal tyte ut av høyttalerne i bilen din når du er på kjøretur. At du kan falle så dypt... ;-)

Skrevet

Guri land, nå ser jeg for meg hva som skal tyte ut av høyttalerne i bilen din når du er på kjøretur. At du kan falle så dypt... ;-)

*lol*

Gjest ChiengMai
Skrevet

*hihihihihihihi*

Og fargerik! Du glemte fargerik!

At noen i det hele tatt kan vurdere norsk køntri er for meg en gåte. Og egentlig vet jeg ikke om hverken Vassendgutane (som jeg knapt har hørt), Hellbillies og Odd Nordstoga _helt_ kommer i den kategorien. De sto siste er i alle fall ganske så like i mine ører. Men så er ikke mine ører laget for køntri heller.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1176459691' post='3590429]

Du trenger ikke noe annet enn Vassendgutane ;o)

Hva tror du det er som går for full musikk i bilen når jeg er ute på veien da? ;o) Det er jo livsfarlig! Tramper man takten der viser jo speedometeret fort bortimot 120.... Heldigvis var det ikke fotoboks i den tunnelen... ;o)

"Eg e ungkar med dobbelseng og eige sjark og ræva full i penge!" ;o)

Skrevet

Hva tror du det er som går for full musikk i bilen når jeg er ute på veien da? ;o) Det er jo livsfarlig! Tramper man takten der viser jo speedometeret fort bortimot 120.... Heldigvis var det ikke fotoboks i den tunnelen... ;o)

"Eg e ungkar med dobbelseng og eige sjark og ræva full i penge!" ;o)

"Tramper man takten der viser jo speedometeret fort bortimot 120"

Jeg tror du mangler litt rytme i kroppen! Hadde man trampa taktfast skal jeg love deg at bilen hadde jumpa forover i rykk og napp. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...