jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg har hatt en haleben som har voldt meg ganske mye smerter. Rett før påske fikk jeg tatt røntgen, og i går var jeg hos legen for å få svar. Joda, det var brukket - antagelig under siste fødsel - og legen hadde ikke noe å hjelpe meg med. Men han anbefalte kiropraktor. Så jeg kastet meg på telefonen og fikk faktisk time i dag. Det var jo en selsom opplevelse. For å komme til og prøve å få halebenet på plass måtte han gå via endetarmen! Jadda!!! Og ikke nok med det. Han fikk ikke skikkelig tak på halebenet og lurte på om han kunne hente kollegaen sin så han kunne prøve. Hva gjør man ikke for å bli kvitt smerte?!? Jeg lå altså med rompa til pynt og lot to mannfolk stikke fingeren sin oppi i dag. Joda, det var jo litt av en dag. Så langt kjenner jeg ikke den store forskjellen. Men det kan jo komme av at det er ganske ømt over halebenet nå. Skal tilbake på mandag. Håper det blir bra da! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 *LOL* to mannfolk! Ja da håper jeg det blir bra. Ikke godt å gå med vondt halebein! "Skal tilbake på mandag. Håper det blir bra da!" Kanskje de har tilkalt ekstrahjelp? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Tøff, du du får bare tenke på at de er proffe, og at du helt sikkert ikke er den eneste som har gjort dette! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 OOOOh, nå fikk jeg vondt i halebeinet. Jeg brakk mitt i femte klasse og har hatt plager hele livet. Nå vet jeg faktisk hva jeg ikke skal gjøre ( 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 *LOL* to mannfolk! Ja da håper jeg det blir bra. Ikke godt å gå med vondt halebein! "Skal tilbake på mandag. Håper det blir bra da!" Kanskje de har tilkalt ekstrahjelp? Ja, skal se de blir tre da Huff, sjelden jeg har følt meg så ydmyk da... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 OOOOh, nå fikk jeg vondt i halebeinet. Jeg brakk mitt i femte klasse og har hatt plager hele livet. Nå vet jeg faktisk hva jeg ikke skal gjøre ( Ja, det var jo en smule ydmykende å ligge der. Men jeg må si at hvis det blir bedre så er det absolutt verdt det. Jeg klarer ikke å sitte normalt, og det blir litt upraktisk i lengden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Huff, det hørtes ikke akkurat ut som noen kongeopplevelse! Håper du får god effekt av behandlingen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Tøff, du du får bare tenke på at de er proffe, og at du helt sikkert ikke er den eneste som har gjort dette! Du kan si at det var mantraet mitt mens jeg lå der - samtidig som jeg pustet som jeg bare har gjort under fødslene. Han var veldig hyggelig da - heldigvis. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Huff, det hørtes ikke akkurat ut som noen kongeopplevelse! Håper du får god effekt av behandlingen. Ja, det håper jammen jeg også 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Gosh, da ville jeg blitt rimelig sjokka, ja! Ikke hver fredag man får to menn opp i toeren * ho ho*. Høres egentlig ganske guffent ut, håper det viser seg å være god behandling! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Håper virkelig behandlinga hjelper da. Lykke til, jubalong. 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Det er ikke han her du har vært hos? ;-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303231 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Oj. Jeg har brist i mitt halebein, og stakkars deg som har brukket det! Nå har jeg aldri hatt kiropraktor oppi der, men uroterapeuter og leger, og det er ikke noe særlig. Det er mer hellig område enn alt annet synes jeg. Men vi overlever jo det også da, så lenge det kan komme noe godt ut av det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ja, det var jo en smule ydmykende å ligge der. Men jeg må si at hvis det blir bedre så er det absolutt verdt det. Jeg klarer ikke å sitte normalt, og det blir litt upraktisk i lengden. Knis, jeg har glemt hvordan det er å sitte normalt på harde steder ;o) 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Finger i rompa er da bare deilig;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Gosh, da ville jeg blitt rimelig sjokka, ja! Ikke hver fredag man får to menn opp i toeren * ho ho*. Høres egentlig ganske guffent ut, håper det viser seg å være god behandling! Som sagt, en selsom opplevelse Spesielt godt var det ikke, nei. Og jeg håper virkelig det var verdt det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Håper virkelig behandlinga hjelper da. Lykke til, jubalong. Tusen takk. Jeg håper det virker jeg også. Akkurat nå verker det i hele baksiden av bekkenet, så noe har skjedd i alle fall. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Det er ikke han her du har vært hos? ;-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303231 He, he, nei det var nok ikke det 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1176490476' post='3590855] Oj. Jeg har brist i mitt halebein, og stakkars deg som har brukket det! Nå har jeg aldri hatt kiropraktor oppi der, men uroterapeuter og leger, og det er ikke noe særlig. Det er mer hellig område enn alt annet synes jeg. Men vi overlever jo det også da, så lenge det kan komme noe godt ut av det. Jeg er enig. En GU er en ting. Det er liksom mer vanlig. Men det er ikke så ofte de er oppe i toeren - og i alle fall ikke kiropraktorer... Men, men jeg er villig til å gjøre mye for å få bort disse smertene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Knis, jeg har glemt hvordan det er å sitte normalt på harde steder ;o) Uffda. Jeg vil ikke glemme det!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.