Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg greier ikke helt å engasjere meg i det. Selv datteren min kommenterte at det er litt kjedelig. (på Tv2) Dans på parkett fenger bedre 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Synes det var litt interessant jeg. Men er iallefall meget imponert over en del av deltakerne. 0 Siter
MsMonroe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Syntes ikke det var så verst jeg.. Untatt når Sandra var på skjermen, hu liker jeg ikke Heia Pål Anders 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Synes det var litt interessant jeg. Men er iallefall meget imponert over en del av deltakerne. Kanskje jeg ga opp og tuslet bort til pc'n litt for tidlig da. Jeg var litt negativ på forhånd, og det er jo ikke bra. Det var litt kjedelig forrige fredag da de presenterte danserne. Så tuslet datteren min etter meg fordi hun var selskapssyk, men hun dro tilbake når Sandra var på isen 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Syntes ikke det var så verst jeg.. Untatt når Sandra var på skjermen, hu liker jeg ikke Heia Pål Anders Hun er søt da Men det kan vel ikke kalles et talent, he he. Han rallytypen der har litt erfaring fra kunstløp, tror jeg. Synes de sa forrige fredag at han danset motvillig en periode. 0 Siter
MsMonroe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hun er søt da Men det kan vel ikke kalles et talent, he he. Han rallytypen der har litt erfaring fra kunstløp, tror jeg. Synes de sa forrige fredag at han danset motvillig en periode. Ja, syns han sa noe om det ja.. Litt søtt at han ville imponere kona.. Han ser jo ut som en liten gutt der han sitter med ørene rett ut 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Kanskje jeg ga opp og tuslet bort til pc'n litt for tidlig da. Jeg var litt negativ på forhånd, og det er jo ikke bra. Det var litt kjedelig forrige fredag da de presenterte danserne. Så tuslet datteren min etter meg fordi hun var selskapssyk, men hun dro tilbake når Sandra var på isen Men jeg er enig i at det ikke er like fengende som skal vi danse. Men ble veldig imponert over noen av deltakerne, spesielt Ullevålseter. Han gjorde det virkelig bra. Sandra var vel den som imponerte mint. Men det var vel også hun som absolutt ikke kunne gå på skøyter på forhånd, så det var jo godt gjort, tross alt. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ja, syns han sa noe om det ja.. Litt søtt at han ville imponere kona.. Han ser jo ut som en liten gutt der han sitter med ørene rett ut Det må være noe med disse rallygutta. Forvokste guttunger Petter Solberg ser jo også sånn ut. Litt sjarmerende da! 0 Siter
MsMonroe Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Det må være noe med disse rallygutta. Forvokste guttunger Petter Solberg ser jo også sånn ut. Litt sjarmerende da! Ja.. Blondt rufsehår og blå øyne Får håpe programmet faller mer i smak neste uke da, jeg kommer iallefall til å se 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ser iallefall ut til at alle små jenter og gutter stemmer på sandra - for hun danset jo absolutt dårligst. Men, men, slik er det når det er vi seere som har så stor 'makt'. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ser iallefall ut til at alle små jenter og gutter stemmer på sandra - for hun danset jo absolutt dårligst. Men, men, slik er det når det er vi seere som har så stor 'makt'. Her fikk vi plutselig en overnattingsgjest på alder med min eldste datter. Sønnen min har også en gjest her, og alle heiet på Sandra. Selvsagt Da Idol gikk og hun var med var det Sandra for alle penga. Den beste gikk videre da, og det er jo fint 0 Siter
Gjest Perfume Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ikke så rart når man ser hvor 'lite' de får til i forhold til de profesjonelle man ser i OL, VM osv. Deltagerne på Skal vi danse hadde en enklere oppgave sånn sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.