Gå til innhold

Beise eikeseksjon

Anbefalte innlegg

Gjest skifte stil
Skrevet

Jeg har en svær eikseksjon (type Lord) i lys eik, men ønsker å gå over til mørk eik, da jeg har kjøpt andre møbler i den stilen.

Så lurte jeg da på om noen vet om det går an å beise den i den fargen jeg ønsker. De selges jo også i mørk eik, men er jo himla dyre, minst 18-20 000,-.

Tenkte da kanskje å prøve å beise den heller, men er usikker på hvordan resultatet blir. Må man pusse ned først å sånn eller kan man beise rett på?

Skrevet

Spør i butikken om fremgangsmåte, men det bør jo absolutt være mulig. Har selv vurdert det med et skrivebord. Og farvehandelen selger jo absolutt alle farver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...