April Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Kosemose har jeg hørt og delvis brukt i mange år. Jeg koser og klemmer masse, men ikke hvem som helst. Har noen sydeuropeere i familien og der hilses det med "kyss" på hvert kinn. Det var veldig uvant med det samme vi ble kjent. 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Min nærmeste klemmer jeg mye på - 'plikt-klemming' står jeg glatt over. Men jeg er en jævel på å kline:-) Da snakker vi om seriøs rundsleiking ja...:-) Btw - hamsteret til nevøen min heter kosemos... 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Dette visste du ikke? *Forskrekket* Du har googlet, klippet og limt Jah! Æ æ ikke flink vel? Man finner fort ut av ting ved å søke. Jeg må bli flinkere til det. Men noen må jo lage tråder her også så.........da glemmer jeg det 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Ja, det må hun ha, for etter at jeg nesten dånte av beundring googlet jeg og fant nesten ordrett det hun skrev! ;-) Haha *rister av latter* 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Kosemose har jeg hørt og delvis brukt i mange år. Jeg koser og klemmer masse, men ikke hvem som helst. Har noen sydeuropeere i familien og der hilses det med "kyss" på hvert kinn. Det var veldig uvant med det samme vi ble kjent. Det kan jo være greit å vite på forhånd at det er klemmer i komminga 0 Siter
musikeren Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 *tyne*? Ikke dum:-) Hva med *radbrekke*? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jah! Æ æ ikke flink vel? Man finner fort ut av ting ved å søke. Jeg må bli flinkere til det. Men noen må jo lage tråder her også så.........da glemmer jeg det Jeg har jo sett at noen får kjeft fordi de ikke googler før de spør her, men er enig med deg. Det er fint noen lager nye tråder, og der er du veldig flink Jeg har noen ganger googlet selv istedetfor for å spørre her. Fra nå av skal jeg bli flinkere til å spørre! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Knuseklemme eller mollkose, siste uttales "mållkose". Jeg var ikke klemmete av meg før jeg fikk unger. Jeg hadde bestemt meg for at de skal få så mye kos som bare det Nå kjennes det naturlig å klemme andre også, der det passer. Fant ut at mollkose seg er noe man gjør i skogen. Altså sitter i marka å mollkoser seg. Ja da lærte jeg noe igjen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Jeg har jo sett at noen får kjeft fordi de ikke googler før de spør her, men er enig med deg. Det er fint noen lager nye tråder, og der er du veldig flink Jeg har noen ganger googlet selv istedetfor for å spørre her. Fra nå av skal jeg bli flinkere til å spørre! Slik skal det være. I dag har jeg pelma dol....skal prøve å finne på noe annet. Du kan være vikaren min? hehe 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Fant ut at mollkose seg er noe man gjør i skogen. Altså sitter i marka å mollkoser seg. Ja da lærte jeg noe igjen. Så artig Der jeg vokste opp brukte vi det uttrykket når vi nikoset. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 *tyne*? Ikke dum:-) Hva med *radbrekke*? Radbrekke må du utdype litt mere 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Slik skal det være. I dag har jeg pelma dol....skal prøve å finne på noe annet. Du kan være vikaren min? hehe Jeg har allerede sendt et spørsmål om noe jeg tenkte jeg skulle google litt om 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg har jo sett at noen får kjeft fordi de ikke googler før de spør her, men er enig med deg. Det er fint noen lager nye tråder, og der er du veldig flink Jeg har noen ganger googlet selv istedetfor for å spørre her. Fra nå av skal jeg bli flinkere til å spørre! Særlig viktig er det å starte tråder NÅ, når vi drar dol opp tilbake til gamle høyder! :-) I tillegg til å svare masse, da, selv om det bare er kort svada..;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Så artig Der jeg vokste opp brukte vi det uttrykket når vi nikoset. Det er sikkert mange bruksområder til det ordet da 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Jeg har allerede sendt et spørsmål om noe jeg tenkte jeg skulle google litt om Flink pike 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Særlig viktig er det å starte tråder NÅ, når vi drar dol opp tilbake til gamle høyder! :-) I tillegg til å svare masse, da, selv om det bare er kort svada..;-) Ja, her er det bare å gi bånn gass Så får vi stelle fint med de nye. Det er ikke så lenge siden jeg selv var fersking her inne. 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ja, her er det bare å gi bånn gass Så får vi stelle fint med de nye. Det er ikke så lenge siden jeg selv var fersking her inne. Jeg skal ihvertfall ikke kalle noen for kjerringer! ;-) Kanskje med unntak av et par menn *hø hø* 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Det er sikkert mange bruksområder til det ordet da Moldkose kanskje? Kose i molda, hehe 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg skal ihvertfall ikke kalle noen for kjerringer! ;-) Kanskje med unntak av et par menn *hø hø* Jeg har jo fått med meg at det bare er premenstrulle kjerringer igjen her. Og et par hissige mannfolk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Moldkose kanskje? Kose i molda, hehe Ja det skal du se, at det er sånn det skrives 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.