Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo fått med meg at det bare er premenstrulle kjerringer igjen her. Og et par hissige mannfolk.

og troll!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

22

• morsan

8

• jubalong70

2

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

og troll!

Trolla hadde jeg glemt, men du har orden i sysakene :)

Skrevet

og troll!

Men det er bare trolling dersom du sier noe fremt under ukjent nick.

Hvis du sier noe frekt under eget og kjent nick, så er det bare slikt man må tåle..;-)

Skrevet

Men det er bare trolling dersom du sier noe fremt under ukjent nick.

Hvis du sier noe frekt under eget og kjent nick, så er det bare slikt man må tåle..;-)

Ja, sånn er det med den saken :) "Vær gjerne frekk, men vis hvem du er" "Våg ikke å være frekk og anonym, da blir du et troll" Vi skulle laget en oversikt for nye her........ :)

Gjest Perfume
Skrevet

Å gi noen "tyyn" betyr å pine noen eller give someone a hard time her jeg kommer fra. Vedkommede skal få slite for det han har gjort f.eks. Isj, den var vanskelig å forklare fordi det har en helt egen forklaring.

Skrevet

Å gi noen "tyyn" betyr å pine noen eller give someone a hard time her jeg kommer fra. Vedkommede skal få slite for det han har gjort f.eks. Isj, den var vanskelig å forklare fordi det har en helt egen forklaring.

Jo jeg ser hva du mener . Å tyne er vel som å skvise også om man ser det slik. Det er et vondt ord men ment som "kan ikke få klemt deg hardt nok" :) Kommer litt an på uttalen om den er sint eller kosete :)

Skrevet

Radbrekke må du utdype litt mere :)

Å radbrekke betyr å ødelegge noe. F.eks. har Jenny Jensen radbrukket Inger Lise Rypdals "Fru Johnsen". Den vil aldri bli den samme igjen... ;o)

Skrevet

Å radbrekke betyr å ødelegge noe. F.eks. har Jenny Jensen radbrukket Inger Lise Rypdals "Fru Johnsen". Den vil aldri bli den samme igjen... ;o)

den har jeg ikke hørt, og det er i grunnen like greit! :-D

Skrevet

aha, I see :) Man ødelegger noe som er bra...

Skrevet

Jeg er definitivt en klemmer! :o)))

Kleeem! :)

Skrevet

Jeg elsker å klemme. De stakkars barna mine får så mye klemmer atte :) Heldigvis har de ikke noe i mot det. De er storklemmere selv.

Driver å lærer lillebror om "knusekos" nå - da ler han godt :)

Skrevet

Jeg elsker å klemme. De stakkars barna mine får så mye klemmer atte :) Heldigvis har de ikke noe i mot det. De er storklemmere selv.

Driver å lærer lillebror om "knusekos" nå - da ler han godt :)

:) Liker kan kilekos (kjillekos som jeg sier)også? Det er når du blåser luft på halsen slik at det blir lyder. De ler og prøver å åle seg vekk da :)

Skrevet

:) Liker kan kilekos (kjillekos som jeg sier)også? Det er når du blåser luft på halsen slik at det blir lyder. De ler og prøver å åle seg vekk da :)

Ja, gjett da! Han elsker det - og jeg også :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Sert du har fått svar på dette lenger ned. Men jeg vil si å tyne noen er å plage noen sikkelig mye. Jeg har egentlig ikke ett bra ord for sånn klemme igjel greie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...