Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange bra der! :) Hvordan finner du alt dette? Fantasi til å søke kanskje?

Jeg fant nrk alltid moro nærmest by accident, så fra tid til annet så klikker jeg litt rundt der og ser etter morsomme ting. De har mye artige nyhetsklipp og fotofiklinger etc.

Skrevet

Jeg fant nrk alltid moro nærmest by accident, så fra tid til annet så klikker jeg litt rundt der og ser etter morsomme ting. De har mye artige nyhetsklipp og fotofiklinger etc.

Fint du deler de med oss :) Nå vil mine øyne helst lukkes. Takk for i kveld. Hold koken :))

Skrevet

Fint du deler de med oss :) Nå vil mine øyne helst lukkes. Takk for i kveld. Hold koken :))

Skal køye jeg også nå! :-)

Natta*S*

Gjest annlovinda
Skrevet

Skal køye jeg også nå! :-)

Natta*S*

Vi er flere som skal det.

God natt - snakkes.

Skrevet

*Ler så jeg gringer* Særlig av han svensken som aldri handlet, han hadde jo vært gift i mange år.... ;o) Man får nesten håpe han går bort før sin "fru".

Ja, det var et topp argument, ikke sant? ;-)

Husker jeg i forbindelse med en studentgreie traff på en som var ordfører i ei lita bygd, og adskillig yngre enn den gamle gubben der, kanskje ca 40 da jeg var ca 23-24.

Han spurte oss besøkende om vi ville ha kaffe, og la til at han KUNNE lage kaffe, for kona hans var bortreist rett som det var! ;-)

Skrevet

Ja, det var et topp argument, ikke sant? ;-)

Husker jeg i forbindelse med en studentgreie traff på en som var ordfører i ei lita bygd, og adskillig yngre enn den gamle gubben der, kanskje ca 40 da jeg var ca 23-24.

Han spurte oss besøkende om vi ville ha kaffe, og la til at han KUNNE lage kaffe, for kona hans var bortreist rett som det var! ;-)

*Himler med øynene* Er det mulig?

Begge mine menn har vært/er kjempeflinke på kjøkkenet, både til å handle og lage mat. :o)

Skrevet

*Himler med øynene* Er det mulig?

Begge mine menn har vært/er kjempeflinke på kjøkkenet, både til å handle og lage mat. :o)

Ja, det var helt utrolig. Greit nok at det er ting man ikke kan, og akkurat kaffelaging er ikke min mann flink til rett og slett fordi han ikke drikker kaffe selv. Men å si at man kan noe huslig fordi man MÅ pga bortreist kone, er ganske spes, da! ;-)

Skrevet

Ja, det var helt utrolig. Greit nok at det er ting man ikke kan, og akkurat kaffelaging er ikke min mann flink til rett og slett fordi han ikke drikker kaffe selv. Men å si at man kan noe huslig fordi man MÅ pga bortreist kone, er ganske spes, da! ;-)

Joda, jeg drikker ikke kaffe så jeg er slett ingen kløpper på å lage kaffe, men hadde jeg drukket det jevnlig så hadde jeg jo lært meg å lage det.

Og selv om man ikke er noen gourmetkokk så er det en fordel å kunne såpass at man ikke sulter foran brødboksen da! Hadde jeg truffet en så tafatt mann så vet jeg sannelig ikke om jeg hadde giddet innlede et forhold altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...