Gå til innhold

Dagens tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk flott!! :) Som denne:

Gå en tur. Dvs. bruke beina til å bevege seg rundt i terrenget. Også kalt spasere

Den dagen dette _må_ forklares....da altså!! Da er ikke jeg her lengre håper jeg.

Mista nikket
Skrevet

Fantastisk flott!! :) Som denne:

Gå en tur. Dvs. bruke beina til å bevege seg rundt i terrenget. Også kalt spasere

Den dagen dette _må_ forklares....da altså!! Da er ikke jeg her lengre håper jeg.

Tror spasere kan allerede være et fremmedord for 13-14 åringer i dag

Skrevet

Huff ja, du sier noe....

Skrevet

Litt drøyt tror jeg, men er enig i at de går altfor lite. Men det gjelder meg selv ogs :(

Mista nikket
Skrevet

Litt drøyt tror jeg, men er enig i at de går altfor lite. Men det gjelder meg selv ogs :(

I dag går jeg endel, til og fra veranda og pc :-)

Skrevet

Jeg tolket kommentaren fra "Mista nikket" til å gjelde semantikk - ikke fysikk;-)

Skrevet

I dag går jeg endel, til og fra veranda og pc :-)

Tenk om man kunne oppfunnet noe som gjorde det gøy å gå liksom.... Hva med et rytmespill som lagde lyd etter hvor hardt man sto ned med foten?? Og noe annet å holde i hendene som lager en annen lyd (skistav-bevegeles). Kanskje mange kunne gått sammen og laget et helt band utav det? Det hdde blitt bra trim!!!!!! Jøss, skal jeg lage det? ;)

Mista nikket
Skrevet

Tenk om man kunne oppfunnet noe som gjorde det gøy å gå liksom.... Hva med et rytmespill som lagde lyd etter hvor hardt man sto ned med foten?? Og noe annet å holde i hendene som lager en annen lyd (skistav-bevegeles). Kanskje mange kunne gått sammen og laget et helt band utav det? Det hdde blitt bra trim!!!!!! Jøss, skal jeg lage det? ;)

Rythm dolers?

Skrevet

Beklager å måtte ødelegge for deg frøken Smart, men dette ER allerede oppfunnet! ;-)

Det finnes TV-spill med dansematte, tv-spill der man ser seg selv på tv-skjermen og styrer spillet ved å hoppe og sprette og veive med armene, og sikkert flere til*S*

Skrevet

Beklager å måtte ødelegge for deg frøken Smart, men dette ER allerede oppfunnet! ;-)

Det finnes TV-spill med dansematte, tv-spill der man ser seg selv på tv-skjermen og styrer spillet ved å hoppe og sprette og veive med armene, og sikkert flere til*S*

Men det vet jeg. Det er ikke sånt jeg tenker på :)

Skrevet

Man er avhengig av strøm da, og kan ikke gå tur med det vet du :)

Skrevet

Man er avhengig av strøm da, og kan ikke gå tur med det vet du :)

Jeg ser nå at jeg la inn et "på" for mye i tråden din - at du skrev om å "gå på liksom", ikke "gå liksom", og det forandrer jo saken:-)

Skrevet

Jeg ser nå at jeg la inn et "på" for mye i tråden din - at du skrev om å "gå på liksom", ikke "gå liksom", og det forandrer jo saken:-)

nemlig. Du det var forferdelig mange innlegg/tråder her i dag! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...