Mista nikket Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Noe å tenke på nå som det er så deilig ute;-) http://ekanal.no/slutten.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 *Hihi* Den der er så søt! ) Du har denne også: http://home.att.net/~cecw/lastpage.htm 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 *Hihi* Den der er så søt! ) Du har denne også: http://home.att.net/~cecw/lastpage.htm Den blir tatt vare på også. OK med noen påminnere iblant :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Fantastisk flott!! Som denne: Gå en tur. Dvs. bruke beina til å bevege seg rundt i terrenget. Også kalt spasere Den dagen dette _må_ forklares....da altså!! Da er ikke jeg her lengre håper jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 *Hihi* Den der er så søt! ) Du har denne også: http://home.att.net/~cecw/lastpage.htm Ja topp den også! Vel jeg klarte jo holde meg unna i hele formiddag! Så du ungkarsvideoen? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Fantastisk flott!! Som denne: Gå en tur. Dvs. bruke beina til å bevege seg rundt i terrenget. Også kalt spasere Den dagen dette _må_ forklares....da altså!! Da er ikke jeg her lengre håper jeg. Tror spasere kan allerede være et fremmedord for 13-14 åringer i dag 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Tror spasere kan allerede være et fremmedord for 13-14 åringer i dag Huff ja, du sier noe.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Tror spasere kan allerede være et fremmedord for 13-14 åringer i dag Litt drøyt tror jeg, men er enig i at de går altfor lite. Men det gjelder meg selv ogs 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Litt drøyt tror jeg, men er enig i at de går altfor lite. Men det gjelder meg selv ogs I dag går jeg endel, til og fra veranda og pc :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Litt drøyt tror jeg, men er enig i at de går altfor lite. Men det gjelder meg selv ogs Jeg tolket kommentaren fra "Mista nikket" til å gjelde semantikk - ikke fysikk;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 I dag går jeg endel, til og fra veranda og pc :-) Tenk om man kunne oppfunnet noe som gjorde det gøy å gå liksom.... Hva med et rytmespill som lagde lyd etter hvor hardt man sto ned med foten?? Og noe annet å holde i hendene som lager en annen lyd (skistav-bevegeles). Kanskje mange kunne gått sammen og laget et helt band utav det? Det hdde blitt bra trim!!!!!! Jøss, skal jeg lage det? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Tenk om man kunne oppfunnet noe som gjorde det gøy å gå liksom.... Hva med et rytmespill som lagde lyd etter hvor hardt man sto ned med foten?? Og noe annet å holde i hendene som lager en annen lyd (skistav-bevegeles). Kanskje mange kunne gått sammen og laget et helt band utav det? Det hdde blitt bra trim!!!!!! Jøss, skal jeg lage det? Rythm dolers? 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Tenk om man kunne oppfunnet noe som gjorde det gøy å gå liksom.... Hva med et rytmespill som lagde lyd etter hvor hardt man sto ned med foten?? Og noe annet å holde i hendene som lager en annen lyd (skistav-bevegeles). Kanskje mange kunne gått sammen og laget et helt band utav det? Det hdde blitt bra trim!!!!!! Jøss, skal jeg lage det? Beklager å måtte ødelegge for deg frøken Smart, men dette ER allerede oppfunnet! ;-) Det finnes TV-spill med dansematte, tv-spill der man ser seg selv på tv-skjermen og styrer spillet ved å hoppe og sprette og veive med armene, og sikkert flere til*S* 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Beklager å måtte ødelegge for deg frøken Smart, men dette ER allerede oppfunnet! ;-) Det finnes TV-spill med dansematte, tv-spill der man ser seg selv på tv-skjermen og styrer spillet ved å hoppe og sprette og veive med armene, og sikkert flere til*S* Men det vet jeg. Det er ikke sånt jeg tenker på 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Rythm dolers? yeah, something like that 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Beklager å måtte ødelegge for deg frøken Smart, men dette ER allerede oppfunnet! ;-) Det finnes TV-spill med dansematte, tv-spill der man ser seg selv på tv-skjermen og styrer spillet ved å hoppe og sprette og veive med armene, og sikkert flere til*S* Man er avhengig av strøm da, og kan ikke gå tur med det vet du 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Man er avhengig av strøm da, og kan ikke gå tur med det vet du Jeg ser nå at jeg la inn et "på" for mye i tråden din - at du skrev om å "gå på liksom", ikke "gå liksom", og det forandrer jo saken:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Jeg ser nå at jeg la inn et "på" for mye i tråden din - at du skrev om å "gå på liksom", ikke "gå liksom", og det forandrer jo saken:-) nemlig. Du det var forferdelig mange innlegg/tråder her i dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.