Gå til innhold

Noen som har sovnet i terapitimen?

Anbefalte innlegg

Jeg klarte det..

Jeg ble sendt hjem. Og sovnet av på bussen på vei hjem og.

Aldri vært så trøtt jeg.

Føler meg litt dum. AT DET GÅR AN!

Vi kom aldri inn på noe seriøst da, for jeg var helt på en annen planet. Så gikk ikke glipp av stort.

Jeg skammer meg dypt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273184-noen-som-har-sovnet-i-terapitimen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke kunne noe for at du var så trett når du kom til timen, så har du vel ikke noen grunn til å skamme deg. Dersom det var dårlige priorteringer som var årsaken, så ville vel de fleste blitt flaue...

Moralen er vel bare at du må møte litt mer opplagt neste gang :-)

Melba1365380968

Hei Desimeter,

jeg har jo lest en del av dine tidligere innlegg her på dol, og vet jo at du sliter med dissosiasjon. Jeg vet ikke om dette kan forklare noe av det som skjedde (jeg aner ikke om du har gått søvnløs i flere døgn eller om det er noen annen grunn til at du sovnet av?).

Tenkte jeg kunne fortelle deg at nesten det samme har skjedd meg flere ganger. Jeg har opplevd at jeg "nesten"-sovner i terapitimer, men det har min psykolog forklart meg at er en del av det at jeg dissosierer. Det er ikke jeg som sovner, den er bevisstheten min som blir så lav pga dissosiasjon at det føles som om jeg ikke klarer å holde øynene oppe. Akkurat som om hodet går inn i dvale. Da bruker min psykolog å hente meg tilbake til her og nå, og det bruker å gå bra (det går ikke bra hvis jeg dissosierer etter panikkanfall, så det er noe annet).

Sovne på bussen? Ja, det gjorde jeg senest i forrigårs :-) Zzzzzzz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...