Gjest TaraTiara Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 jeg har venninner som jeg har hatt hyppig kontakt med i flere år. Nå i det siste føler jeg at det er stort sett jeg som har tatt initiativ til å treffes. Nå ønsker jeg at noen skal ta initiativ til å kontakte meg. Når det bare er jeg som gjør det får jeg en følelse av at jeg er litt slitsom. Så i kveld er det høyst sannsynlig at jeg tilbringer lørdagen alene hvis jeg skal vente på bli kontaktet. Har dere det sånn også? 0 Siter
Gjest mrs lonely Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Har hatt det samme som du i flere år nå............ 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Som gift, mor og dobbel-arbeidene så er det ikke mye initiativ igjen.... så jeg tar meget sjelden kontakt med venninner. Men HELDIGVIS tar venninnene kontakt med meg. Og jeg blir med i 99% av tilfellene. Jeg synes IKKE de er masete om de kontakter meg. Tvert om. Jeg verdsetter det meget høyt, og sier til dem at jeg er GLAD de tar kontakt. Så lover jeg meg selv at jeg skal skjerpe meg å ta kontakt neste gang.... men tiden går og jeg rekker det ikke. Så tar de kontakt igjen- og jeg blir så glad. Så heldig jeg er som har venninner som ikke gir meg opp..."bare" fordi jeg er sløv med å ta kontakt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.