Gå til innhold

Sopp i underlivet, hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Gjest soppinfeksjon
Skrevet

har mistanke om at jeg har en soppinfeksjon i undelivet, har mye utflod, svie og føler at noen trykker mot skrittet.

Hvis jeg har soppinfeksjon hva hjelper? Må jeg gå til legen med det?

Skrevet

Du trenger ikke gå til lege, kjøp Canesten kombinasjonspakning på apoteket. Reseptfritt. 1 eller 5 dagers kur med vagitorier og krem.

Ikke farlig å bruke dersom det ikke er sopp du har likevel. Men blir du ikke bra må du gå til legen.

Gjest soppinfeksjon
Skrevet

Du trenger ikke gå til lege, kjøp Canesten kombinasjonspakning på apoteket. Reseptfritt. 1 eller 5 dagers kur med vagitorier og krem.

Ikke farlig å bruke dersom det ikke er sopp du har likevel. Men blir du ikke bra må du gå til legen.

takk for tips:)

Skrevet

Hvis du har tilbakevendende soppinfeksjoner, hjelper Dr Benbergs underlivsskyll veldig bra. Apoteket blander sammen en mikstur som du skal skylle underlivet med.

Skrevet

Canesten-krem som fås kjøpt på apoteket. Evnt ampull i tillegg hvis det er skikkelig sopp (klumpete hvit utflod)

Skrevet

Du har fått mange gode svar nå. Men hvis du er helt barbert kan det også gi sopp. Har lest om jenter som har vært plaget med sopp over lengre tid, har vært til lege og fått medisiner, men likevel har problemet kommet igjen.

Når de har latt det vokse litt så har problemet blitt borte.

Så det å ha litt dusk, en frisert en, kan i noen tilfeller hjelpe, men du kan jo prøve de andre rådene først.

Gjest this is a signature
Skrevet

Som nevnt hjelper det å ikke være helt barbert.

Og LACTAL som fås kjøpt på apoteket er meget effektivt. Det er ikke salve, men kun vagitorier. Det anbefales på det sterkeste!

Gjest soppinfeksjon
Skrevet

Som nevnt hjelper det å ikke være helt barbert.

Og LACTAL som fås kjøpt på apoteket er meget effektivt. Det er ikke salve, men kun vagitorier. Det anbefales på det sterkeste!

takker for innspill:)

Gjest this is a signature
Skrevet

takker for innspill:)

Prøv Lactal først du. Det er det mest effektive jeg har prøvd. Det er helt nytt på markedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...