Gå til innhold

Anne Grosvold tar over for Fredrik Skavland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lite spennende, kunne de ikke ha prøvd noe nytt.

Skrevet

Enig. Og - programmet er ikke engang definert ennå.

Ville da tro det var mer naturlig å først finne et programkonsept, og deretter den rette programlederen...?

Gjest unni *not A4*
Skrevet

Fy F###. Er det verste eg har høyrt. Hun er %##&%&¤%&

Ja da blir det ikk enoen gullrekke på fredagskvelden, som er eneste tv-kveld her i huset :P

tzatziki1365380058
Skrevet

Ikke spesielt fornøyd med det der, nei. Klarer ikke å se for meg at det blir freskt og superspennende, akkurat - men får kanskje gi det en sjans. Akkurat som vi gjorde med nye dol....

Skrevet

Hva er det som er galt med Anne Grosvold da? Jeg syns hun har evnen til å få folk til å snakke, mot til å be dem holde kjeft, og intelligens til å vite når hun bør gjøre hva. Dessuten har hun humor. Hva mer trenger man for å lage et godt snakkeprogram? (Ja, bortsett fra spennende gjester da)

Skrevet

Ikke det mest spennende valget jeg har hørt nei, men jeg gir henne en sjanse til å vise seg :)

Skrevet

Hva er det som er galt med Anne Grosvold da? Jeg syns hun har evnen til å få folk til å snakke, mot til å be dem holde kjeft, og intelligens til å vite når hun bør gjøre hva. Dessuten har hun humor. Hva mer trenger man for å lage et godt snakkeprogram? (Ja, bortsett fra spennende gjester da)

Det lå jo litt i kortene at det kom til å bli en dame, så jeg hadde håpet på hun fra Store Studio. Synes Anne Grosvold blir litt stiv og hard i kantene, og ser heller ikke at hun klarer å trekke til seg så mange spennende gjester som det skavland har klart.

Skavland har tross alt klart det kunststykket det er å bli sendt ukentlig i Sverige i flere år. Ikke mange norske programmer som kan skryte av det.

Skrevet

Anne Grosvold er dyktig. Jeg ser alltid Sommeråpent i sommerferien, når jeg bare har en kanal. Av og til diskuterer hun for meg uinteressante saker med ditto personer. Da er det bare å løse kryssord eller bla i Se og Hør!

Mrs. Wallace
Skrevet

Det lå jo litt i kortene at det kom til å bli en dame, så jeg hadde håpet på hun fra Store Studio. Synes Anne Grosvold blir litt stiv og hard i kantene, og ser heller ikke at hun klarer å trekke til seg så mange spennende gjester som det skavland har klart.

Skavland har tross alt klart det kunststykket det er å bli sendt ukentlig i Sverige i flere år. Ikke mange norske programmer som kan skryte av det.

Men stave navnet hans riktig, det er det svært få som klarer.

Skavlan. Uten D.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, dette var en defensiv satsing fra NRK. Ikke mye spennende der.

Skrevet

Greit nok med henne, men ille hadde det vært om det var Nadia Hasnoui. Hun synes jeg er så ufattelig kjedelig!

Skrevet

Skavlan. Uten D.

Husker at Carola hadde fått laget seg en t-skjorte med påtrykket "Skavland" før hun skulle delta i programmet! ;-) Må være _litt_ flaut at du har gått til det skritt og så endre opp med feilstaving;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Husker at Carola hadde fått laget seg en t-skjorte med påtrykket "Skavland" før hun skulle delta i programmet! ;-) Må være _litt_ flaut at du har gått til det skritt og så endre opp med feilstaving;-)

Aiaiaiai - ikke så heldig, nei. Men sånt ser man jo hele tiden, folk gidder å bruke store summer og mye tid på å lage og distribuere skilt, reklamehefter, annonser, flyers og gudvethva. Men korrektur, det er ikke så viktig.

Skrevet

Skavlan. Uten D.

Frerik?

Gjest annlovinda
Skrevet

Har i grunnen stor sans for Anne Grosvold jeg. Så da er det bare og vente å se hvordan programmet blir.

Skrevet

Anne Lindmo ja, dét hadde vært noe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...