Gå til innhold

Ut å fly med hull på tromhinna

Anbefalte innlegg

Gjest kate-74-
Skrevet

Jeg har hatt hull på tromhinna siden November og skal ute å fly i sommer.Det er lang venteliste på operasjon så det blir ikke før etter ferien.Hvordan er det det å fly med hull på tromhinna?

Gjest Snille øret til Solsikkefrø
Skrevet

Jeg hadde hull på trommehinna en gang jeg flydde. Da vi var oppe i ca 20 000 meters høyde, hørte jeg en rar lyd, som en blanding av galloperende hester og trompet-musikk... det viste seg bare å være stigbøylen og øretrompeten som spillte meg et puss. Etterpå fikk jeg rosa marsipankake av flyvertinnen for å ha spillt fin heis-musikk for dem... ikke min feil... bare øret mitt. Snille øret.

Gjest kate-74-
Skrevet

Jeg hadde hull på trommehinna en gang jeg flydde. Da vi var oppe i ca 20 000 meters høyde, hørte jeg en rar lyd, som en blanding av galloperende hester og trompet-musikk... det viste seg bare å være stigbøylen og øretrompeten som spillte meg et puss. Etterpå fikk jeg rosa marsipankake av flyvertinnen for å ha spillt fin heis-musikk for dem... ikke min feil... bare øret mitt. Snille øret.

Var det vondt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...