Gå til innhold

Hvilket snacks til party i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest pindalon
Skrevet

Skal ha en liten fest i morgen. Hva er vanlig å kjøpe inn av snacks? Drikkevarer håper jeg de fleste har med.

Gjest litt diverse
Skrevet

Chilinøtter, chips (salt og en annen sort), popcorn, skål med sjokoladebiter/smågodt.

Skrevet

holiday-dip(forskjellige typer) og potetgull(forskjellige typer), saltstenger

Skrevet

Standard er vel noen nøtter (chilli?) + potetgull + noe søtt som sjokolade eller smågodt. Jeg blir glad når det står grønnsaker og dip. Jeg har ofte det, og da blir det spist masse. (Har også andre ting altså:-)

Gjest pindalon
Skrevet

Standard er vel noen nøtter (chilli?) + potetgull + noe søtt som sjokolade eller smågodt. Jeg blir glad når det står grønnsaker og dip. Jeg har ofte det, og da blir det spist masse. (Har også andre ting altså:-)

Kjempeide med grønnsaker, tusen takk. Hva slags bruker du? og hvilken dip?

Gjest litt diverse
Skrevet

Jeg har to ulike dip'er, gjerne en holiday blandet med naturell yoghurt og en løk blandet med rømme. Skjærer opp gulerot, agurk, squash, blomkål, kålrabi eller paprika i strimler. (Jeg har 2-3 forskjellige grønnsaker.)

Gjest kantaraman
Skrevet

Potetgull gjør susen! Har folk med drikke, trenger du ikke mer. Hvis det skal være et drikkeparty, vel og merke.

Skrevet

Holiday er min favoritt-dip.

Grønnsaker: Gulrøtter, blomkål, sukkererter, søtpaprika (de lange) er vel favorittene mine.

Greit med sunne og gode alternativer noen ganger:-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Oliven og sånne deilige, store kapers nedlagt i eddik. Svindyre, men smaker som konfekt! Fåes hos Gutta på Haugen, hvis du befinner deg i oslo-området.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...