Lillemus Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Vet sannelig ikke jeg. Nytt på nytt er råkult, men jeg er spent på hvordan det blir når Anne-Kat slutter. Jeg ser på CSI hver tirsdag, temmelig hjernetomt, men spennende. ) Tror egentlig ikke jeg har noe favorittprogram. Nannyene på TVNorge ser jeg på da og Slankekrigen (The biggest loser) når jeg husker det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 "Først som sist". Først som sist? Eller Først og sist? 0 Siter
double Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ikke noe spesielt program egentlig, men favoritten er dokumentarer som omhandler drapsetterforskning. 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Først som sist? Eller Først og sist? *S* Uansett positivt at hun ikke kalte det for "Skavlan", da! :-) Som min mor sa det, når vi snakket om og hvorvidt NRK kom til å forandre programkonseptet når Skavlan slutter: "De må ihvertfall skifte navn på programmet!" ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ikke noe spesielt program egentlig, men favoritten er dokumentarer som omhandler drapsetterforskning. Sitter du klistret til Discovery på natterstid? ;-) 0 Siter
double Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Sitter du klistret til Discovery på natterstid? ;-) Jepp 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Dansefeber og lignende programmer. 0 Siter
Kalevala Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Lost er omtrent det eneste jeg ser på TV for tiden. Først og Sist er nok en favoritt. Liker også godt Lydverket, Migrapolis og Store Studio. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 *S* Uansett positivt at hun ikke kalte det for "Skavlan", da! :-) Som min mor sa det, når vi snakket om og hvorvidt NRK kom til å forandre programkonseptet når Skavlan slutter: "De må ihvertfall skifte navn på programmet!" ;-) Det var Skavlan jeg skulle til å si... Men så kom jeg på at det var ikke det programmet het. Dermed forsøkte jeg å husker program-navnet... som tydeligvis ble litt feil... ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Først som sist? Eller Først og sist? *kremt* I dagligtalen sier jeg at jeg "liker se på skavlan".... Men her skulle jeg forsøke meg på programtittel... som jeg åpenbart ikke husket helt. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 *kremt* I dagligtalen sier jeg at jeg "liker se på skavlan".... Men her skulle jeg forsøke meg på programtittel... som jeg åpenbart ikke husket helt. :-) *hihi* Sier du at du skal se på Skavlan skjønner jo alle hvilket program du mener. ) 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jepp Jeg liker også de programmene, men passer dessverre altfor sjelden å se dem. Egentlig burde man ta de opp, og så spole over reklamen;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det var Skavlan jeg skulle til å si... Men så kom jeg på at det var ikke det programmet het. Dermed forsøkte jeg å husker program-navnet... som tydeligvis ble litt feil... ;-) Just for the record så sier jeg også "Skavlan" i dagligtalen!! :-) men det var litt komisk når moren min sa at de måtte bytte navn, da;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Just for the record så sier jeg også "Skavlan" i dagligtalen!! :-) men det var litt komisk når moren min sa at de måtte bytte navn, da;-) Ja, det var morsomt! :-) Viser bare hvor godt navnet hans er knyttet til programmet! Stakkars hun som skal overta.... "hoppe etter Wirkola".... 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ingen over, ingen ved siden:o) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Heroes. Battlestar Galactica. Prison Break. Greys Anatomy. 0 Siter
Gjest Queen of Dallas Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Prison Break. Mest spennende serien jeg har sett på lenge! Hentet ned fra nett og har sittet klistret. Og de er jammen ikke verst å se på de gutta heller... ANBEFALES! (Lost er ingenting i forhold.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.