Gå til innhold

Favoritt tv-program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker også de programmene, men passer dessverre altfor sjelden å se dem. Egentlig burde man ta de opp, og så spole over reklamen;-)

Ja, det er sant. Men av og til er reklamen nytting da, hvis en må en tur på toalettet eller noe :)

Skrevet

Ikke noe spesielt program egentlig, men favoritten er dokumentarer som omhandler drapsetterforskning.

Fikk du med deg den serien som startet i går "Forbrytelser som sjokkerte verden"?

Jeg deler samme interesse som deg når det gjelder TV-programmer:-)

Skrevet

Dr. House på

Supermodellen (rødmer)

Nyhetene (alle)

Løvebakken

Nytt på nytt

Beat for Beat - da er det helg:-)

Diverse på Discovery og National Geographic (spesielt draps- og ulykkesetterforskning)

tzatziki1365380058
Skrevet

6 feet under + Sex og Singleliv + Arrested Development er det mest geniale jeg har sett av serier. Veldig forskjellige, men fantastiske - på hvert sitt vis!

Av ting som går nå, så ser jeg på Grey's anatomy og Frutrerte Fruer, men det er mer tidtrøyte enn noe annet.

Nytt på nytt er bra, men veldig varierende i forhold til hvem som er gjester.

Urix er utrolig bra, men en HELT annen sjanger, kan man si....

Skrevet

Eneste program jeg MÅ få med meg, er Prison Break på torsdagskvelden.

Og i går fikk jeg bare med meg slutten :-( Måtte på et møte. Men det går vel i reprise i dag tror jeg!

Ellers er det koselig med Beat for beat.

Vi ser ekstremt lite TV etterat vi flyttet TV'en fra stua og opp i loftstua :-D

Leser eller DOL'er eller gjør andre ting om kveldene!

Skrevet

Ja, det er sant. Men av og til er reklamen nytting da, hvis en må en tur på toalettet eller noe :)

Men ikke 4 ganger per time! ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ingen over, ingen ved siden:o)

Veldig enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...