Gå til innhold

"Heading" i MSN Messenger

Anbefalte innlegg

Gjest Ekkelt!!!!
Skrevet

Opplevde nettopp at noen som logget seg inn på MSN leste en setning bak navnet mitt som jeg ikke har skrevet (eller som jeg har skrevet for lenge siden, så lenge at jeg ikke husker sikkert om jeg skrev det eller ikke). Dette var litt rart - noen som har opplevd det samme?

Må legge til at jeg har 3 forskjellige datamaskiner med MSN hjemme, og når jeg logger meg på er det ikke den samme setningen som står bak navnene til vennene mine fra den ene maskinen til den andre. Oppdateres ikke disse hver gang man logger på?

Personen som hadde logget seg inn sendte også meldinger til meg (jeg var frakoblet da han var tilkoblet) som jeg ikke har mottatt, selv nå når jeg har logget meg på igjen.

Mary Poppins
Skrevet

Nei det var ikke noe ekkelt her.

Dersom du har et navn på msn'en din på en pc, men logger deg så på en annen pc, er det faktisk ikke alltid det oppdaterte navne som kommer opp. Når det gjelder andre som har byttet nick, så vil du ikke se det dersom de ikke har vært logget på noen gang når du bruker msn på en annen pc.

Gjest lyspæra65
Skrevet

Nei det var ikke noe ekkelt her.

Dersom du har et navn på msn'en din på en pc, men logger deg så på en annen pc, er det faktisk ikke alltid det oppdaterte navne som kommer opp. Når det gjelder andre som har byttet nick, så vil du ikke se det dersom de ikke har vært logget på noen gang når du bruker msn på en annen pc.

bak-nicket setninger og nick ofte også, blir ikke oppdatert når DU logger på, men når DE logger på, og det gjelder da på alle maskinene dine.

Ang at du har ting bak nicket ditt du ikke har skrevet, om du har logget av pga pckrasj eller strømbrudd, altså ikke LOGGET AV selv, så kommer sist lagrede setning der neste gang du logger på. Samme gjelder nick, det også kan "resettes" slik, om du ikke har logget av ordentlig.

Og dette med frakoblede meldinger, da må du ha MSN Live, eller jeg har opplevd å få beskjeder når jeg har logget på, selv om jeg ikke har det, men da har den andre hatt det, litt usikker på om dette går an lengre (å sende frakoblete meldinger til personer uten MSN Live, altså den helt nyeste versjonen, jeg bruker forrige).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...