Gå til innhold

trening, vann, celulitter..

Anbefalte innlegg

en liten undulat
Skrevet

jeg trener 3-4 ganger i uka (gjort det en stund nå), og drikker ca 2 og en halv liter vann om dagen.

har faste lår og stram rumpe, men likevel celulitter på rumpa og bak/påsidene av lårene. noen som har råd mot dette? har prøvd med sitron i vannet, men jeg er litt overømfintlig for sitrusfrukter pga migrene,så jeg ga opp det...

hadde vært supert med noen forslag som funker! trenger ikke koste allverdens heller :)

Fortsetter under...

Skrevet

Cellulitter er fettceller som synes under huden. Dersom du slanker deg kan det hjelpe noe. Andre ting man kan gjøre er å irritere huden litt slik at den hovner opp noe og slik at huden blir litt tykkere og skjuler fettcellene bedre. Det fins kremer som gir denne virkningen, men jeg vet ikke hva de heter. Du kan også bruke hampvott og skrubbe huden med den når du dusjer. Tror det gir noe av den samme virkningen.

Skrevet

Det beste man kan gjøre er jo å spise sunt, drikke rikelig med vann og trene. Det høres det ut som du gjør, så da vet jeg ikke helt. Trøste deg med at det antageligvis hadde vært mye verre hvis du ikke hadde gjort dette...? Søtsaker gjør det visst forresten verre. Og jeg har en gang hørt at vannmelon skal være bra... Ikke vet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...