Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ennå? Husker vi reiste endel med det når vi var "unge" :) Må det evt bestilles/ordnes på flyplassen den dagen? Og hva koster det? Finner ingen info om det på sas-braathens sine siden.

Gjest lyspæra65
Skrevet

kan du utdype sjansebillett? altså at man tar det som er ledig til uansett hvor det er?

Skrevet

kan du utdype sjansebillett? altså at man tar det som er ledig til uansett hvor det er?

Nei, at du betaler noen hundrelapper, og får være med flyet hvis det er ledige plasser. Hvis ikke venter du på neste avgang til det samme stedet. Altså du sjanser på at flyet ikke er fullt, og får en mye billigere billett enn vanlig. Iallefall hvis du skal bestille på kort varsel og de billigste billettene er utsolgt.

Skrevet

Nei, at du betaler noen hundrelapper, og får være med flyet hvis det er ledige plasser. Hvis ikke venter du på neste avgang til det samme stedet. Altså du sjanser på at flyet ikke er fullt, og får en mye billigere billett enn vanlig. Iallefall hvis du skal bestille på kort varsel og de billigste billettene er utsolgt.

Var ikke det bare for ansatte i flyselskap, såkalte standby-billetter? Billettene er jo uansett billige i dag.

Skrevet

Var ikke det bare for ansatte i flyselskap, såkalte standby-billetter? Billettene er jo uansett billige i dag.

Har aldri vært ansatt jeg iallefall. Men dette er noen år tilbake, så kan hende det ikke eksisterer lenger. Hadde lyst til å reise i morgen, og da var det bare dyre billetter igjen.

Skrevet

De har sluttet med det:-(

Æsj, så dumt.. Orker ikke betale 15-1600 for enveisbillett til Oslo bare for en dag/natt. Da får jeg heller planlegge ei helg litt lenger frem i tid ja.

Skrevet

Jeg vet de hadde det for fire år siden, men ettersom cathlin sier de har sluttet, så får du nesten stole på det.

Skrevet

Har aldri vært ansatt jeg iallefall. Men dette er noen år tilbake, så kan hende det ikke eksisterer lenger. Hadde lyst til å reise i morgen, og da var det bare dyre billetter igjen.

Jeg kjøpte en del sjansebilletter da jeg var student. Mener å hsuke at det den gangen var en øvre aldersgrense på 26 år.

Det er såpass lenge siden nå, at jeg aaaaner ikke om de fortsatt har sjansebilletter, men jeg stoler på info i denne trpden om at det ikke finnes mer.

Gjest Perfume
Skrevet

Jeg reiste mye på sjansebilletter tidligere, men nå har de sluttet med det. Desverre.

Skrevet

Jeg reiste mye på sjansebilletter tidligere, men nå har de sluttet med det. Desverre.

Så ergelig. Da vil de vel heller kjøre med tomme seter, enn å selge de for en billig penge i siste liten.

Skrevet

Jeg vet de hadde det for fire år siden, men ettersom cathlin sier de har sluttet, så får du nesten stole på det.

Ser slik ut ja. Får bare være litt tidligere ute neste gang tenker jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte en del sjansebilletter da jeg var student. Mener å hsuke at det den gangen var en øvre aldersgrense på 26 år.

Det er såpass lenge siden nå, at jeg aaaaner ikke om de fortsatt har sjansebilletter, men jeg stoler på info i denne trpden om at det ikke finnes mer.

Ser ut til at det ikke finnes lenger. Kan ikke huske noe om aldersgrense, men så var jeg også under 26 sist jeg reiste på sjanse.

Skrevet

Ser ut til at det ikke finnes lenger. Kan ikke huske noe om aldersgrense, men så var jeg også under 26 sist jeg reiste på sjanse.

Jeg mener å huske at det var 26 år, men 32 el lign hvis man hadde gyldig studentbevis.

Hvilket jeg ikke hadde etter fylte 26 år, så det kom ut på ett! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...