Gå til innhold

Så et stjerneskudd ute nå!

Anbefalte innlegg

Gjest kanrataman
Skrevet

Jepp, stjerneskudd observert rett ved Farsund.

Gjest kanrataman
Skrevet

Da må du jo lukke øynene og ønske deg noe! :)

Har allerede ønsket meg at en diger komet kommer på kollisjonskurs med Jorda.

Skrevet

Har allerede ønsket meg at en diger komet kommer på kollisjonskurs med Jorda.

Spiller ingen rolle, for da kommer bare Bruce Willis og redder oss!

Gjest kanrataman
Skrevet

Spiller ingen rolle, for da kommer bare Bruce Willis og redder oss!

Neppe. Da ville menneskeheten måtte samarbeide, og vi hadde ikke hatt tid til å krangle om hvem som er best av Jesus og Muhammed, eller om homofili er synd og andre uviktige ting.

Jeg tror det hadde vært sunt for menneskeheten og det globale samarbeidet.

Skrevet

Neppe. Da ville menneskeheten måtte samarbeide, og vi hadde ikke hatt tid til å krangle om hvem som er best av Jesus og Muhammed, eller om homofili er synd og andre uviktige ting.

Jeg tror det hadde vært sunt for menneskeheten og det globale samarbeidet.

Nåja, jeg synes det høres mye morsommere ut med Bruce jeg.

Gjest kanrataman
Skrevet

Nåja, jeg synes det høres mye morsommere ut med Bruce jeg.

Jo, men det er et usannsynlig Scenario.

Lurer forresten på hvorfor amerikanerne pøser ut filmer om naturkatastrofer om dagen. Er det en slags protest mot regjeringens ignorante holdning til advarslene fra moder jord?

Jeg tenker på filmer som "The Day After Tomorrow" og den andre som gikk her forleden.

Skrevet

Jo, men det er et usannsynlig Scenario.

Lurer forresten på hvorfor amerikanerne pøser ut filmer om naturkatastrofer om dagen. Er det en slags protest mot regjeringens ignorante holdning til advarslene fra moder jord?

Jeg tenker på filmer som "The Day After Tomorrow" og den andre som gikk her forleden.

Faen så seriøs du skulle være da. Jeg vil ha Bruce som verdensfrelser...., men altså Dennis Quaid og Jake Gyllenhaal kan god få hjelpe til.

Gjest kanrataman
Skrevet

Faen så seriøs du skulle være da. Jeg vil ha Bruce som verdensfrelser...., men altså Dennis Quaid og Jake Gyllenhaal kan god få hjelpe til.

Seriøsitet er en dyd.

Jeg ser heller for meg Arne Brimi redde verden.

Skrevet

Seriøsitet er en dyd.

Ingen forstår hva Arne Brimi sier, så han er nok utelukket.

Gjest kanrataman
Skrevet

Ingen forstår hva Arne Brimi sier, så han er nok utelukket.

Brimi er ikke avhengig av at ahdre forstår han. Han er et universalgeni. Han fikser biffen på egenhånd.

Skrevet

Seriøsitet er en dyd.

Ja, han kan kaste charlottløk på kometen og tvinge den inn i en ny bane utenom jorden:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...