Gå til innhold

Hovefestivalen...

Anbefalte innlegg

Gjest beboer
Skrevet

varer fra tirsdag til lørdag, ser jeg. Men når er det normalt at folk kommer og reiser hjem igjen da? Bor på øya og gruer meg. Er et lite sted, så det er greit å forberede seg. Blir nok kaos på brua hele uka.

Skrevet

I og med at det er første året det arrangeres er det vel ingen "normal" å forholde seg til. :) Skal du på noen av konsertene? Jeg tenkte meg på Amy Winehouse. Bor på andre sida av byen, heldigvis. ;)

Skrevet

Tillegg: Tror forresten ikke det blir _så_ ille med ekstratrafikk, tror du ikke de aller fleste kommer via Sørlandsbussen og tog (fly for noen, til og med), og benytter seg av kollektivtransport og evt. spesielt oppsatt transport? De fleste vil vel kanskje også bli rimelig stedfaste på campen når de først er ankommet, trur eg.

Gjest beboer
Skrevet

I og med at det er første året det arrangeres er det vel ingen "normal" å forholde seg til. :) Skal du på noen av konsertene? Jeg tenkte meg på Amy Winehouse. Bor på andre sida av byen, heldigvis. ;)

Har og tenkt på Amy, men er foreløbig noe skeptisk. Synes øya er så liten for hele arrangementet. Trege sørlendinger, vet du :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...