Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg måtte vente lenge på time denne gang jeg. Bestillte i dag, og fikk time 3. mai. Men dette var ikke noe som haster noe det jeg skal da. Men sjelden jeg må vente så lenge som 10 dager på time.

Ja, jeg tror ikke det pleier å være så lang ventetid på legekontoret her. Men for pustevansker er tydeligvis ventetiden tre uker. Om jeg blir blå, så kanskje jeg ikke trenger å vente mer enn to uker?

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja, jeg tror ikke det pleier å være så lang ventetid på legekontoret her. Men for pustevansker er tydeligvis ventetiden tre uker. Om jeg blir blå, så kanskje jeg ikke trenger å vente mer enn to uker?

Hvis du blir verre ville jeg prøvd å ringe en morgen med en gang de åpner, for å få en akutt-time. De skal alltid ha noen akutt-timer pr. dag, men da må du ringe med en gang de åpner.

god bedring til deg.

Skrevet

Hvis du blir verre ville jeg prøvd å ringe en morgen med en gang de åpner, for å få en akutt-time. De skal alltid ha noen akutt-timer pr. dag, men da må du ringe med en gang de åpner.

god bedring til deg.

Ja, de har akuttimer, men jeg blir litt oppgitt når jeg får høre sånt som jeg gjorde i dag, så jeg vet ikke om jeg orker å ringe dit igjen. Straffer vel bare meg selv, men...Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...