Gå til innhold

Kvalm når jeg blir tatt på..


Gjest ikkeidagk

Anbefalte innlegg

Gjest ikkeidagk

Fylte 19 i forrige måned, og har hatt type i 6-7 måneder nå.. første samleie ble fullført med han, første samleie med en annen avbrøt jeg halvveis pga smertene som kom, var tross alt jomfru.. har ikke sperrer når det gjelder sex, har hatt litt problemer med å godta kroppen min i blant, pga litt mye "valpefett" pga jeg ikke kunne trene for mye i begynnelse av tenårene, pga jernmangel (da blir man svimmel og sliten fort..)

Har nå gått ned en del, er fyldig, men tviler på jeg er overvektig fremdeles, og har ingen problemer med å vise meg naken, jeg ser jo han liker det han ser så hvorfor ikke?

Ble utsatt for psykisk mishandling hjemme, og mobbet en del på skolen.. og har glemt ut mye av det som skjedde på barneskolen, fortrengt alt for mye i senere år også.

Det jeg lurer veldig på, er om jeg har blitt utsatt for noe mer også? Når han tar på brystvortene mine (noe som jeg ofte syns er veldig godt om han treffer rett!), så blir jeg ofte KVALM. Skjønner ikke helt hvorfor... kan det være noe jeg fortrengt?

Jeg var som sagt jomfru ved første samleie, og hadde ikke så mange flere sperrer enn første-gang-nerver.. så sjansen for at noe har gjort meg noe der ser jeg på som ekstremt liten..

Kan heller ikke huske at noen har tatt meg der, men så traff jeg ei venninne fra barneskolen, eller hun sa at vi hadde vært bestevenner, jeg henne og en til... kan overhode ikke huske at hun og han lekte sammen! men hun gikk i en annen klasse enn oss, og kunne fortelle mye om han, så jo det må stemme... Så mye er "borte vekk" fra minne mitt, men marerittene om natta er der jo.. viser kun kjefting og skriking eller "forverring" av situasjoner som har skjedd... ingenting seksuelt.

Noen her som tror det kan ha skjedd meg noe? pga denne rare kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Det er helt umulig å svare på. Dersom du plages i hverdagen ville jeg gjort noe med det, søkt hjelp. Om ikke -ville jeg latt det ligge og rettet blikket fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...