Gå til innhold

Reservasjon mot telefonsalg

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Har dere det og fungerer det bra? Vi har hatt det siden januar 2001 og blir ikke plaget. Kun en og annen veldedighetsforening som sklir igjenom.

Gjest Petrine:e)
Skrevet

Blir plaget avogtil, mye ifra undersøkelser, ikke akkurat salg. Irriterende når anonym-telefoner ringer, men: Jeg tar ALDRI telefonen når det ringer anonymt eller når jeg ser det er et nummer som ikke er ifra min kommune=) Litt pysette akkurat der, fordi jeg har falt i fella flere ganger, hater å si nei til folk=)

Mista nikket
Skrevet

Blir plaget avogtil, mye ifra undersøkelser, ikke akkurat salg. Irriterende når anonym-telefoner ringer, men: Jeg tar ALDRI telefonen når det ringer anonymt eller når jeg ser det er et nummer som ikke er ifra min kommune=) Litt pysette akkurat der, fordi jeg har falt i fella flere ganger, hater å si nei til folk=)

De som sklir igjenom er jeg høflig avvisende på. Nevner at jeg er registrert i Brønnøysundregisteret. Vi har også et nummer som ikke vises, men merker aldri noe til at folk ikke tar telefonen av den grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...