Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg har greie på bil, men kjøp i alle fall en som går langt på literen. Så vidt jeg vet utelukker det i alle fall Mercedes.

Det stemmer, men litt må man ofre.

Skrevet

kr11.67 i dag for 95 blyfri. Søndagene kan man være heldig å få tak i bensin til rett over ti kr.

Det ante meg. Hvorfor er det billigere på søndager? Har det alltid vært sånn?

Skrevet

Det er nok fordi det er færre som er ute og kjører tenker jeg.

Skrevet

I det siste har jeg merket meg lavere søndagspriser ja, men mandagen kan den plutselig koste to kroner mere. Snodige greier.

Skrevet

Hehe, ja du har nok forstått det riktig nå du tror at bensinen er litt dyrere her enn der du holder til... omtrent 10 kroner MER per liter, skulle jeg mene:-) Velkommen til avgiftsland!!

Gjest Teatrika
Skrevet

Jeg leste for noen år siden at Passaten var befengt med feil, og den eneste VW jeg kunne tenkt meg for tiden er en Touareg.

Alle de bilene jeg ser på kommer i dieselutgave også, og men det virker som om bensinvariantene går billigere.

Egentlig er jeg mest BMW. SAAB har turbo. Jeg forventer ikke at du som dame skal vite hva det er for noe, men det er en dings på bilen som er en like stor WOW faktor for oss gutta som en rød bil er for dere damer.

Jeg har en liten følelse av at du skriver dette utelukkende for å provosere - jada, mange har ikke greie på bil, men dette gjelder både kvinner og menn . og mange damer har veldig god greie på bil. Noe så nedlatende som å si at du ikke forventer at en dame skal vite hva en turbo er - det er vel en del av biler som de aller fleste vet hva er...

Gjest Pontiac
Skrevet

Har dere sjekket noe på deleprisene på Mercedes? Her nede er de billige. BMW er desidert de dyreste.

Jeg har sjekket priser på deler til en eldre Mercedes og en skjerm og litt småstæsj til min . Det var absorlutt ikke ille.

Men jeg vet ikke hvordan deler til de andre du nevner blir i forhold.

Jeg tittet også på BMW og diverse andre finere biler når jeg lette, og fant som sakt ut at Mercedesen gav mest bil for pengene.

Da så jeg på 4 dører, robust bil, alt utstyr (el.vind, aut. etc)

Bensinprisene ja.....jeg er litt obs på dem. Jeg fyller bilen en gang i uka gjerne og gjør det da i begynnelsen av uka som prisene er lavest.

Jeg får gjerne fyldt (95) for et sted mellom 10.15 og 10.45. Den uka som passerte nå fyldte jeg ikke for prisene var tett opptil 12 kr. hele uka. (11. 67 som billigst)

Da passerer jeg 6 stasjoner på veg til og fra jobb, og det er disse jeg holder øye med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...