Gå til innhold

Hvordan forholder jeg meg til dette?

Anbefalte innlegg

Gjest JuliaS
Skrevet

Eh...du bør vel lese hele tråden før du uttaler deg? Da hadde du sikkert fått med deg at jeg faktisk har svart han.......

Ehhh, jeg har lest, og ser du har svart at du liker ham og blablabla, men ikke at du har gitt ham et klart svar på om du vil møte ham eller ikke i kveld?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

10

• Lillemus

3

• musikeren

2

• cathlin

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest får hetta av dette her
Skrevet

Ehhh, jeg har lest, og ser du har svart at du liker ham og blablabla, men ikke at du har gitt ham et klart svar på om du vil møte ham eller ikke i kveld?

Nei, men det gir vel ikke han rett til å oppføre seg så innpåslitent vel. Jeg forbeholder meg retten til å svare som jeg vil, uten å bli invadert :-()

Gjest Hvordan forholder jeg meg til dette?
Skrevet

Er interessen gjensidig er det vel sjelden et problem. Men er det i begynnelsen hvor man ikke helt vet hva man vil er det sjelden rette taktikk.

Helt enig, han bommer kraftig hvis han tror at kvinner hopper til sengs etter første møte. Jeg føler bare det er ekkelt.

Skrevet

Er interessen gjensidig er det vel sjelden et problem. Men er det i begynnelsen hvor man ikke helt vet hva man vil er det sjelden rette taktikk.

Svar jeg fikk fra han etter at jeg skrev jeg ikke var interessert i å ha sex med han: "Altså: Ikke interessert i et godt knull..."

*spy*

Skrevet

Svar jeg fikk fra han etter at jeg skrev jeg ikke var interessert i å ha sex med han: "Altså: Ikke interessert i et godt knull..."

*spy*

*Hehe* Bare slutt å svar ham du, han tar nok hintet til slutt. Jeg hadde ikke giddet kaste bort flere tekstmeldinger på en sånn tufs.

Skrevet

Her også. Jeg har i grunnen hørt om få som har opplevd kjærlighet ved første blikk.

Jeg har!

Skrevet

*Hehe* Bare slutt å svar ham du, han tar nok hintet til slutt. Jeg hadde ikke giddet kaste bort flere tekstmeldinger på en sånn tufs.

hehe, nei, det gidder jeg ikke. hjelpe meg for en tufs..

Gjest Teatrika
Skrevet

Nei, men det gir vel ikke han rett til å oppføre seg så innpåslitent vel. Jeg forbeholder meg retten til å svare som jeg vil, uten å bli invadert :-()

Hvis mannen sender deg et spørsmål om dere skal treffes, og du svarer tilbake at du liker ham... Eeeh, kanskje ikke så rart at det kommer et nytt spørsmål om dere skal treffes. Ja, du har din fulle rett til å svare som du vil, men svar på spørsmålene hans, og svar ærlig hvis du ikke vil at han skal sende deg noen flere meldinger - eller om du vil at dere skal ta det litt saktere... Ingen kan forventes å lese andres tanker, vet du:-)

Skrevet

Da skriver du tilbake: Jeg kunne tenkt meg en flaske vin, men uten deg.

:-D

Skrevet

Hvis mannen sender deg et spørsmål om dere skal treffes, og du svarer tilbake at du liker ham... Eeeh, kanskje ikke så rart at det kommer et nytt spørsmål om dere skal treffes. Ja, du har din fulle rett til å svare som du vil, men svar på spørsmålene hans, og svar ærlig hvis du ikke vil at han skal sende deg noen flere meldinger - eller om du vil at dere skal ta det litt saktere... Ingen kan forventes å lese andres tanker, vet du:-)

nei det er klart, jeg skrev jo at jeg likte han, ville ha sex med han osv. det var vel det jeg skrev her oppe? og så klager jeg for at jeg ikke blir kvitt han. sett på makan :-)

Gjest Hvordan forholder jeg meg til dette?
Skrevet

merkelig..tok vanvittig lang tid før han skjønte hintet ;)

Skrevet

Jeg får vel gjenta det: Jeg skrev at jeg likter han, men han er ikke min type. Hadde du tatt det hintet om jeg sa det til deg? Eller måtte jeg altså be deg dra deg til en viss plass før du tok hintet? ,-)

Gjest Teatrika
Skrevet

Jeg får vel gjenta det: Jeg skrev at jeg likter han, men han er ikke min type. Hadde du tatt det hintet om jeg sa det til deg? Eller måtte jeg altså be deg dra deg til en viss plass før du tok hintet? ,-)

Hadde nok ikke kommet så langt som at jeg hadde sendt meldinger til deg, da jeg ikke er lesbisk...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Han er en mann. Menn tar ikke hint. I hans øyne står det "Jeg liker deg". Det er jo derfor han spør om dere kan treffes. Ikke hint. Si det rett ut om du ikke er interessert.

Skrevet

Hadde nok ikke kommet så langt som at jeg hadde sendt meldinger til deg, da jeg ikke er lesbisk...

*LOL*

Morsom er du i alle fall. Nå fikk jeg meg en god latter før jeg kryper til sengs. Nighty niiight! ;)

Skrevet

Han er en mann. Menn tar ikke hint. I hans øyne står det "Jeg liker deg". Det er jo derfor han spør om dere kan treffes. Ikke hint. Si det rett ut om du ikke er interessert.

Da må jo du mene at menn er dumme du da? Ja, du har kanskje rett i det, men jeg prøver så godt jeg kan å kommunisere på mitt nivå, for da oppdager jeg fortere om han er noe for meg :)

Skrevet

Kanskje du bør vise normal høflighet da og faktisk svare ham?

Evt. gi ham et klart svar på om du vil møte ham i kveld eller ikke.

Jaja, ikke fatter jeg hvordan dette ble en så lang tråd. Over noe så lite og bagetellmessig. Men bra folk engasjerer seg da.

Nå skal jeg ta kvelden. Goodnight :-)

Skrevet

*spy*

*grøsser* Det beste er å ikke svare mer.

Skrevet

Jeg har!

Så har jeg hørt om to til nå.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...