Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 *grøsser* Det beste er å ikke svare mer. Jepp. Ekkel fyr. Og han jobber som......... ja det skulle dere visst! Han, den pervojævelen har en ganske bra stilling i en ganske bra bedrift som har ganske mye innflytelse i samfunnet. Og der finner man de største pervojævlene. Heldigvis for meg, så har jeg også truffet "ordentlige" mannfolk, ikke bare sånne suppegjøker som han. Tenk om jeg ikke visste om noe annet, da hadde jeg kanskje liksom trodd at det bare er sånn menn er.. 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Så har jeg hørt om to til nå.... :-) Og, kremt, meg også..så..ja er glad for det..da er det lettere å sortere ut sånne sexavhengige freaks som han jeg traff i kveld 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jepp. Ekkel fyr. Og han jobber som......... ja det skulle dere visst! Han, den pervojævelen har en ganske bra stilling i en ganske bra bedrift som har ganske mye innflytelse i samfunnet. Og der finner man de største pervojævlene. Heldigvis for meg, så har jeg også truffet "ordentlige" mannfolk, ikke bare sånne suppegjøker som han. Tenk om jeg ikke visste om noe annet, da hadde jeg kanskje liksom trodd at det bare er sånn menn er.. Er han en pervojævel fordi han er ute etter en ONS med en voksen dame? Øh, vel ikke helt det en pervo er i mine øyne... Synes vel ikke det blir heeelt riktig å henge ham ut for dette jeg da... Rett på sak, ikke noe galt i det, værre å ha en skjult agenta! 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Er han en pervojævel fordi han er ute etter en ONS med en voksen dame? Øh, vel ikke helt det en pervo er i mine øyne... Synes vel ikke det blir heeelt riktig å henge ham ut for dette jeg da... Rett på sak, ikke noe galt i det, værre å ha en skjult agenta! I mine øyner fallt han nok i kurs ja. Men du ser tydeligvis ikke på det på samme måten. Jeg liker menn som er _altfor_ høflige til å spør om de skal knulle meg Jeg liker å bli behandlet bra, men jeg føler meg ikke bra behandlet når noen sier de vil knulle meg. For da blir jeg sexifisert og det liker jeg ikke. sånn er det med meg, muligens ikke for deg, men jeg foretrekker altså at personer jeg er sammen med, er litt dannede 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Og, kremt, meg også..så..ja er glad for det..da er det lettere å sortere ut sånne sexavhengige freaks som han jeg traff i kveld :-) 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 I mine øyner fallt han nok i kurs ja. Men du ser tydeligvis ikke på det på samme måten. Jeg liker menn som er _altfor_ høflige til å spør om de skal knulle meg Jeg liker å bli behandlet bra, men jeg føler meg ikke bra behandlet når noen sier de vil knulle meg. For da blir jeg sexifisert og det liker jeg ikke. sånn er det med meg, muligens ikke for deg, men jeg foretrekker altså at personer jeg er sammen med, er litt dannede Jo, men det er jo dette jeg også egentlig mener... Han var ærlig, du så hva slags person han var og kunne kutte ham ut. Bedre det enn at han ga seg ut for å være noe annet, og bare lurte deg. Så kan du kikke deg om etter en mann etter din smak - og også min, slapp av;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Da må jo du mene at menn er dumme du da? Ja, du har kanskje rett i det, men jeg prøver så godt jeg kan å kommunisere på mitt nivå, for da oppdager jeg fortere om han er noe for meg Menn tar ikke hint. Det betyr ikke at de er dumme. De er bare menn. ,-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Så har jeg hørt om to til nå.... :-) Jeg har også.... I tenårene... Så Han plutselig. Bare så Han i en stor folkemengde- og bare _visste_ at han måtte jeg bli kjent med. Ble kjent med han, og var fortapt i han i noen år. 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jo, men det er jo dette jeg også egentlig mener... Han var ærlig, du så hva slags person han var og kunne kutte ham ut. Bedre det enn at han ga seg ut for å være noe annet, og bare lurte deg. Så kan du kikke deg om etter en mann etter din smak - og også min, slapp av;-) Jepp, greit å møte litt forskjellige typer, da finner man vel ut hva man vil ha og ikke vil ha :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg får vel gjenta det: Jeg skrev at jeg likter han, men han er ikke min type. Hadde du tatt det hintet om jeg sa det til deg? Eller måtte jeg altså be deg dra deg til en viss plass før du tok hintet? ,-) Men.. Du skriver vel også her at du kunne tenke deg å gi dette en sjanse, og møtes noen ganger til...? Ikke så rart om han spør om å møtes da? Synes du burde skrive at du kan tenke deg å møtes igjen, men at du ikke liker at det går for fort i svingene. Det er realt. Men helt enig med deg i at han virker en smule overivrig. Synes igrunn det er merkelig med folk som spammer andre med meldinger på den måten. At de gidder? 0 Siter
musikeren Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Helt enig, han bommer kraftig hvis han tror at kvinner hopper til sengs etter første møte. Jeg føler bare det er ekkelt. Hm. Poenget er vel ikke første, andre eller sjuende treff. Poenget er vel om det føles riktig eller ikke. Og er en kåt nok så føles det gjerne riktig. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg har også.... I tenårene... Så Han plutselig. Bare så Han i en stor folkemengde- og bare _visste_ at han måtte jeg bli kjent med. Ble kjent med han, og var fortapt i han i noen år. Det er kanskje bare meg som er utenfor? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.