MsSophie Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jo, men det er liksom ikke så ok å sitte der å jobbe i noen timer da... Du kan sitte i bilen:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg vil anta de har internett på biblioteket, men det er vel heller tvilsomt om de har trådløst nettverk. Høh! Stadig flere bibliotek har trådløst nett for sine kunder! *Snøft* ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Men det er vrient å jobbe på biblioteket fordi man må være stille der, og jeg må ta noen telefoner og være på nett samtidig. Det er ikke Statoil der heller så vidt jeg vet, men der kan man liksom ikke sitte noen timer Det er leeeenge siden man måtte være helt stille på biblioteket altså... Hos oss går diskusjonene tildels høylydt blant kundene rundt avisbordet titt og ofte! ) Men jeg skal innrømme at vi ikke er begeistret for å dele andres private telefonsamtaler nei. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Du kan sitte i bilen:) Bra poeng 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det er leeeenge siden man måtte være helt stille på biblioteket altså... Hos oss går diskusjonene tildels høylydt blant kundene rundt avisbordet titt og ofte! ) Men jeg skal innrømme at vi ikke er begeistret for å dele andres private telefonsamtaler nei. Nei, og det er ikke gunstig verken for meg eller kunden heller. Men både hotellet og en café i nærheten har nett - så da ordner det seg likevel 0 Siter
Sofline Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Høh! Stadig flere bibliotek har trådløst nett for sine kunder! *Snøft* ;o) Ikke så lant ut på bondelandet skjønner du vel.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.