alwaysme Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Vi hadde kun onkler & tanter som faddere i min slekt, så der var det to fluer i en smekk;-) Og selv om man var omgangsvenner med naboene (lite sted der jeg kommer fra også), så var det ikke vanlig å invitere dem i konfirmasjonen lell. Men så lenge man tar skikken dit man kommer, så er jo alt bra! :-) Helt enig med deg der! På den annen side, så er det ikke alle som har onkler og tanter... 0 Siter
Babette Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har vært buden til kaffe som nabo. I familien min har det så vidt jeg husker aldri forekommet. Der er det vanligere å be naboer og den slags i etterpålag for å spise opp kakene. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Helt enig med deg der! På den annen side, så er det ikke alle som har onkler og tanter... Nei, det er sant. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Jeg har vært buden til kaffe som nabo. I familien min har det så vidt jeg husker aldri forekommet. Der er det vanligere å be naboer og den slags i etterpålag for å spise opp kakene. Ja, jeg har også vært mer vant til etterpålagvarianten. Men gurimalla så lenge siden det er jeg var i konfirmasjon! *he he* Det var da min yngste kusine ble konfirmert en gang på 80-tallet.... 0 Siter
Babette Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ja, jeg har også vært mer vant til etterpålagvarianten. Men gurimalla så lenge siden det er jeg var i konfirmasjon! *he he* Det var da min yngste kusine ble konfirmert en gang på 80-tallet.... Det er lenge siden! Jeg har faktisk vært i 5 konfirmasjoner de siste 10-12 årene og skal i en til i år. Har mange tantebarn. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Det er lenge siden! Jeg har faktisk vært i 5 konfirmasjoner de siste 10-12 årene og skal i en til i år. Har mange tantebarn. Min eldste niese skal konfirmeres neste år, og deretter går det slag-i-slag i årene som kommer;;-) 0 Siter
Babette Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Min eldste niese skal konfirmeres neste år, og deretter går det slag-i-slag i årene som kommer;;-) Da må du vel fram med korsettet så du får på deg bunaden? Jeg har blokket ut min. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Da må du vel fram med korsettet så du får på deg bunaden? Jeg har blokket ut min. Jeg har tatt en enklere - men dyrere - vei ut av det: Jeg har fått sydd ny! ;-) Det vil si - bunaden er todelt, så på stakken fikk jeg bare foldene spredt litt bedre og så satt på ny linning, mens overdelen ble helt ny for noen år siden. Det var da jeg endelig hadde komme til den kjennsgjering at selv om jeg slanker meg, skal det godt gjøres å atter bli som en 19-åring igjen (OG beholde den figuren....) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.