Gjest kate-74- Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 På lørdager etter barnetv er det et program som Amigo.Hvilken aldersgrense er det på det?.Sønnen min på 5 år kom å spurte hva pule betyr.Han hadde hørt det på Amigo sa han. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det er helt klart ikke ment som underholdning for 5-åringer, men jeg tror ikke at de barna som er med i programmet er så store at jeg synes ordet pule er naturlig å bruke der. Et elendig program forresten. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det er helt klart ikke ment som underholdning for 5-åringer, men jeg tror ikke at de barna som er med i programmet er så store at jeg synes ordet pule er naturlig å bruke der. Et elendig program forresten. Sønnen min liker godt det programmet men tror ikke han får se det framover vist det ett sånn språk dem bruker der 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Sønnen min liker godt det programmet men tror ikke han får se det framover vist det ett sånn språk dem bruker der Jeg synes det er fryktelig slitsomt å se på på grunn av mye roping og skriking. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg synes det er fryktelig slitsomt å se på på grunn av mye roping og skriking. Synes jeg også men sønnen liker det jo mere bråk det er 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Sønnen min liker godt det programmet men tror ikke han får se det framover vist det ett sånn språk dem bruker der Ja gid a meg hvor gruuuusomt ille dette var... Herlighet, så forklar gutten hva pule er da, ikke noe verre enn det! Huff alle disse fisefine folkene som skal klage på alt og alle!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jentene her i huset elsker Amigo. De er 6 og 7 år gamle. Jeg har ikke hørt skikkelig etter på programmet nå, så jeg kan ikke si om ordet "pule" har blitt brukt. Men jeg kan ikke helt forstå at det hører til i den settingen. Tja, kanskje når de skal sette sammen ord av bokstaver de finner. Jeg synes forøvrig programmet er underholdende om noget lett 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Mine er 6,5 og 8,5 og elsker det, særlig den eldste! Har sett det av og til jeg også og kan ikke huske å ha hørt noen form for denslags språk så det tror jeg må ha vært et engangstilfelle. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Alle mine ser på det programmet, og de liker det kjempegodt. Det språkbruket du nevner har jeg aldri fått med meg. 0 Siter
drajaba... Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jenta mi på 5 1/2 elsker også Amigo :-) Jeg hørte også at de sa pule og jeg kvakk litt - men det er ingen krise. Det er ikke lenge før hun hører det uansett. Jeg har heller ingen problemer med å forklare henne hva det er :-) 0 Siter
Gjest Jentemammaen Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Et av spørmålene på lørdag var: Hva mener pappa når han snakker om bier og blomster? Et av lagene svarte så "lage baby". Og Stian sa JA! Eller rett og slett å pule! Jeg kvakk til, men min 7-åring fikk det ikke med seg..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.