Gå til innhold

hvorfor måtte jeg ikke logge inn?


Gjest sjokkert over mangel på sikkerhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæ??

Ja nå hadde du all grunn til å si Hæ! *S* Det var nok cyber sin kommentar som fikk meg til å tro at du rotet....

Skal stole fullt og fast på hva du sier heretter! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ??

Ja nå hadde du all grunn til å si Hæ! *S* Det var nok cyber sin kommentar som fikk meg til å tro at du rotet....

Skal stole fullt og fast på hva du sier heretter! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå hadde du all grunn til å si Hæ! *S* Det var nok cyber sin kommentar som fikk meg til å tro at du rotet....

Skal stole fullt og fast på hva du sier heretter! :-))

A propos amiga; det er lenge siden vi har utvekslet vennlige ord. Burde vi ikkje gjøre det snart? Ikke i kveld selvsagt, det er sent, men kanskje en annen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A propos amiga; det er lenge siden vi har utvekslet vennlige ord. Burde vi ikkje gjøre det snart? Ikke i kveld selvsagt, det er sent, men kanskje en annen dag?

Hadde ikke *Mr. Sirup* inntatt DOL totalt skulle jeg gjerne ha svart deg på det spørsmålet, men siden sirupen har bestemmt seg for å bli vet jeg ikke hvilken tråd jeg svarer på...jo her kom den endelig frem, Webmaster....*LOL*

Det er noe jeg lurer på.... er du en av de som snikleser andre sine meldinger? Bare lurer jeg..... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå hadde du all grunn til å si Hæ! *S* Det var nok cyber sin kommentar som fikk meg til å tro at du rotet....

Skal stole fullt og fast på hva du sier heretter! :-))

Trøbbel med "fokuseringa" for tiden eller??...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke *Mr. Sirup* inntatt DOL totalt skulle jeg gjerne ha svart deg på det spørsmålet, men siden sirupen har bestemmt seg for å bli vet jeg ikke hvilken tråd jeg svarer på...jo her kom den endelig frem, Webmaster....*LOL*

Det er noe jeg lurer på.... er du en av de som snikleser andre sine meldinger? Bare lurer jeg..... :-))

Snikleser meldinger? Jøss ja, det kan skje, skamløst og uten hemninger.

Det faktiske forhold er at jeg knapt registrerer hvilket forum innleggene er i, og svarer i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser meldinger? Jøss ja, det kan skje, skamløst og uten hemninger.

Det faktiske forhold er at jeg knapt registrerer hvilket forum innleggene er i, og svarer i hytt og pine.

Du også? Ja der ser du hvor skamløse vi er blitt, leser til og med andre sine meldinger og svarer i hytt og pine på "svar til deg" uten å tenke på hvilket forum vi er i, for min del er meldinger favorittforumet for tiden! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også? Ja der ser du hvor skamløse vi er blitt, leser til og med andre sine meldinger og svarer i hytt og pine på "svar til deg" uten å tenke på hvilket forum vi er i, for min del er meldinger favorittforumet for tiden! :-))

Vi kara får jo aldri meldinger, vi'kke ha heller, sådesså (snufs). Derfor legger vi oss opp i andres.

For øvrig vil jeg være fraværende fra dol et par ukes tid (pliktene kaller), og ønsker deg en avslepen forsommer i idyll og harmoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kara får jo aldri meldinger, vi'kke ha heller, sådesså (snufs). Derfor legger vi oss opp i andres.

For øvrig vil jeg være fraværende fra dol et par ukes tid (pliktene kaller), og ønsker deg en avslepen forsommer i idyll og harmoni.

Om den blir så avslepende vil jeg ikke garantere, men skal da smake på forsommeren med noen utepils når det passer sånn! Velkommen tilbake når du får tid da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Vi kara får jo aldri meldinger, vi'kke ha heller, sådesså (snufs). Derfor legger vi oss opp i andres.

For øvrig vil jeg være fraværende fra dol et par ukes tid (pliktene kaller), og ønsker deg en avslepen forsommer i idyll og harmoni.

Skal vi se her. Volevokvosjeapekvsjesva. (Gørrnorsk-fransk) Resten av tråden har jeg heller ikke denne gangen fulgt med på. Er det så nøye egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se her. Volevokvosjeapekvsjesva. (Gørrnorsk-fransk) Resten av tråden har jeg heller ikke denne gangen fulgt med på. Er det så nøye egentlig.

Skal vi lage tråd til Grip på meldinger? *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Skal vi lage tråd til Grip på meldinger? *LOL*

Det gjør vi. Kanskje har han funnet på et eller annet spennende under middagsluren. Bare det ikke er biler eller avgifter igjen, det er så tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør vi. Kanskje har han funnet på et eller annet spennende under middagsluren. Bare det ikke er biler eller avgifter igjen, det er så tregt.

Ja han må finne på noe mer spennende ellers blir tråden kort! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert over mangelen på sikkerhet

Hvilken versjon?

Vet ikke hvilken versjon. hvor står det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert over mangelen på sikkerhet

Vet ikke hvilken versjon. hvor står det?

Var visst versjon 5

står 5.00.2614.3500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...