black wealch Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Er det harry å ha lakkerte tå-negler? Jeg har nå lakket mine å synes egentlig det ble lekkert. Eller skal jeg ta det vekk igjen.... 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes det ser velstelt og lekkert ut. Men ikke blå eller lilla tær. Da må iallefall føttene være knallbrune, ellers ser det sykt ut. 0 Siter
black wealch Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes det ser velstelt og lekkert ut. Men ikke blå eller lilla tær. Da må iallefall føttene være knallbrune, ellers ser det sykt ut. Har knall rosa. Så det går bra da? Så i svømmehallen, ingen hadde lakket negnene.... 0 Siter
vanilje Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Har knall rosa. Så det går bra da? Så i svømmehallen, ingen hadde lakket negnene.... Er ikke det mest vanlig om man skal gå i sandaler eller sånne åpne pensko? Men er enig i at det ser velstelt ut, men brunfarge er viktig... 0 Siter
Zummer Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Syns det er greit om det er blekrosa, eller blank. Men blodrød, lilla og sann bli Harry;) Rosa går vel greit, bruker å lakke til sommeren på mine tær, slik de skal se litt bedre ut=) 0 Siter
black wealch Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Er ikke det mest vanlig om man skal gå i sandaler eller sånne åpne pensko? Men er enig i at det ser velstelt ut, men brunfarge er viktig... Går mest med åpne sko nå når det er varmt. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Ville ikke brukt ordet "harry" uansett jeg da men, folk på DOL har "ordetharrydilla", det er nå sikkert. Smak og behag, med dette som med så mye annet. Jeg synes det kanskje kommer ann på føttene som bærer disse lakkerte tåneglene, sko, klær ellers, fargen på negllakken..... Gubben min synes det er helt horribelt, og at litt lengde på neglene der er "grøssefytterakkernufyselig". Både på seg selv og på andre, også kvinns. Så, smak og behag. Liker du det så ha det sånn. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Så lenge det er en dus farge kan det være fint, men ikke knallrød eller blå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Kult med svart lakk når du har svarte klær! Ellers synes jeg helt lys beige eller lys rosa er pent. Da ser det naturlig ut. 0 Siter
musikeren Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Negl lakk, du.... Bruker du hår skum også? Eller hva med fuktig hets krem? 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har knall rosa. Så det går bra da? Så i svømmehallen, ingen hadde lakket negnene.... Det går fint. Jeg lakkerer alltid neglene når jeg begynner å gå barbent i sandaler utendørs. Synes det ser velstelt ut. Jeg bruker enten brunoransje eller lyslysrosa. Har forresten en brunrosaburgunder også, som er fin. Hørtes vilt ut, vet ikke hva jeg skal kalle fargen. hehe.. Men knall rød kunne jeg ikke tenkt meg. Vift med tærne og føl deg fin du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.