Gjest lygne Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Er det litt teit å sende en melding til en fyr å spørre om han vil finne på noe når jeg er 23 og han 24? Er det liksom litt fjortiss? Jeg har dårlig erfaring med å sende melding til gutter fra videregående, og har liksom ikke tørt å ta intinativ ovenfor noen etter et par episoder..og jeg er redd for å bli såret igjen. For om han ikke svarer, eller sier nei, er vel alt håp ute? eller? Jeg kan jo satse på å treffe han ute, men jeg vil ikke at det skal bli noe fylletøv heller. Hva sier dere? Hvordan ville dere gutter reagert? Ville dere syns at jenta var litt for pågående? Ville dere heller foretrekke å gå fram på en annen måte. Har på følelsen av at det er jeg som må ta intinativ, men svarer han ja kommer jeg også til å bli livredd... Tips? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hvorfor ikke sende han en melding om at du har så lyst på kino for å se filmen ..............., men at du helst ikke går alene. Siden han virker så hyggelig, lurer du på om han kan tenke seg å være med? Den som intet våger, intet vinner;-) 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hvorfor ikke sende han en melding om at du har så lyst på kino for å se filmen ..............., men at du helst ikke går alene. Siden han virker så hyggelig, lurer du på om han kan tenke seg å være med? Den som intet våger, intet vinner;-) whæææ..jeg tørr ikke..at det skal være så big deal dette...jeg er så redd for å drite meg ut! Noen som vil være min støttekontakt? 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 whæææ..jeg tørr ikke..at det skal være så big deal dette...jeg er så redd for å drite meg ut! Noen som vil være min støttekontakt? *støtter* Hopp i det! Jeg ville gått for toglis forslag. Og ja, jeg vet hvordan du har det, men hadde jeg ikke i min tid tatt initiativet, hadde jeg neppe hatt den kjæresten jeg har nå. 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 *støtter* Hopp i det! Jeg ville gått for toglis forslag. Og ja, jeg vet hvordan du har det, men hadde jeg ikke i min tid tatt initiativet, hadde jeg neppe hatt den kjæresten jeg har nå. Ok, kanskje jeg bare skal gjøre det da. Bortsett fra at jeg ikke er inne i filmverdenen akkuratt nå, og ikke har peiling på hva som er bra. Kan tenke meg han er typen som setter pris på "kvalitetsfilmer", og ikke typisk romantiske komedier, familiekomedier o.l. Noen film å anbefale? 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Ok, kanskje jeg bare skal gjøre det da. Bortsett fra at jeg ikke er inne i filmverdenen akkuratt nå, og ikke har peiling på hva som er bra. Kan tenke meg han er typen som setter pris på "kvalitetsfilmer", og ikke typisk romantiske komedier, familiekomedier o.l. Noen film å anbefale? Jeg er så absolutt heller ikke inne i filmverdenen. Beklager! Men du kan jo lage en ny tråd og spørre om råd. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 whæææ..jeg tørr ikke..at det skal være så big deal dette...jeg er så redd for å drite meg ut! Noen som vil være min støttekontakt? Så, så, så, detta går så bra! Svarer han ikke, så er han ikke noe å samle på. Like greit å finne det ut med det samme;-) Men han svarer selvsagt :-) *melder seg som støttekontakt* 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Så, så, så, detta går så bra! Svarer han ikke, så er han ikke noe å samle på. Like greit å finne det ut med det samme;-) Men han svarer selvsagt :-) *melder seg som støttekontakt* I morgen den kveld skal jeg sende han en melding. Litt sent nå er jeg redd, og det er jo sant- svarer han ikke, så er han ikke noe å samle på! Fint med støttekontakter:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 I morgen den kveld skal jeg sende han en melding. Litt sent nå er jeg redd, og det er jo sant- svarer han ikke, så er han ikke noe å samle på! Fint med støttekontakter:) Husk å levere rapport da ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Håper du ikke blir såret kun fordi en mann sier nei. Som andre sier, du har ingenting å tape. Spør du han ikke vil han ikke gå ut med deg. Spør du er det verste som kan skje at han sier nei og du går ikke ut med han. Ingen forskjell med andre ord. Kanskje sier han ja, og da har du vunnet noe. Jeg ville ikke syntes jenta var for pågående, men hadde jeg ikke vært interessert hadde jeg sagt nei. Sier han nei uten en god begrunnelse og uten en avtale om å gjøre noe senere (passer det ikke så passer det ikke) så er nok ikke altfor mye håp. Å spørre mange ganger blir masete og vil ikke virke positivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.