Gå til innhold

infant terrible

Anbefalte innlegg

Gjest dolerine
Skrevet

Det står på en barnetrøye. Hvilke assosiasjoner gir ordene deg?

Gjest Dingdong
Skrevet

Off, dårlig i engelsk. Men tenker noe som om at ``jeg er en stygg baby``

Gjest dolerine
Skrevet

et vanskelig barn?

Hva hadde du tenkt om du så et barn med den t-skjorta? Teksten viser vel visse holdninger?

Gjest lygne
Skrevet

Spedbarn forferdelig?

hehe, den var jo litt morsom, og litt slem. Ikke slik jeg ville ha kledd opp mine barn

Skrevet

Hva hadde du tenkt om du så et barn med den t-skjorta? Teksten viser vel visse holdninger?

Jeg kjøper ikke så mye tøy med påskrift lengre, men ser jo at det finnes så mange rare tekster. Jeg bryr meg ikke lengre om hva det står på barns t-skjorter. Bare hvis oppførselen henger ihop med teksten :)

mariaflyfly
Skrevet

Off, dårlig i engelsk. Men tenker noe som om at ``jeg er en stygg baby``

Engelsk?? Det er da fransk! ;)

mariaflyfly
Skrevet

At foreldrene er kvasi-intellektuelle.

Hehe! Enig. :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

At foreldrene har syk humor.

Gjest heffalumpen
Skrevet

- en advarsel? "Her er ungen min, og vi holder på å gå fra vettet? -men vi tar det humoristisk."

Skrevet

At foreldrene ikke kan språk.

Det heter enfant terrible.

Skrevet

et skrekkelig barn. på en veldig morsom måte. :P

Skrevet

Ikke noe med barn å gjøre i alle fall.

Skrevet

At foreldrene ikke kan språk.

Det heter enfant terrible.

Klarer ikke å la være å bry meg her: er det ingen som vet at enfant terrible er et - i alle fall før - mye brukt uttrykk om problembarn, eller svart får, som man sa her? "Han er virkelig familiens svarte får" eller "Han var jo en enfant terrible den gangen han gikk på pensjonatskolen".

Så har vel noen syntes det var morsomt å skrive det med i - som blir problemungen, lissom på engelsk, da.

Dette er som å forklare en vits, asse.

Skrevet

Klarer ikke å la være å bry meg her: er det ingen som vet at enfant terrible er et - i alle fall før - mye brukt uttrykk om problembarn, eller svart får, som man sa her? "Han er virkelig familiens svarte får" eller "Han var jo en enfant terrible den gangen han gikk på pensjonatskolen".

Så har vel noen syntes det var morsomt å skrive det med i - som blir problemungen, lissom på engelsk, da.

Tror det er minst tre av oss som har svart i denne tråden som skjønte det, ass. ;)

Skrevet

Selvfølgelig vet jeg hva enfant terrible betyr.

At å skrive det infant skulle være en vits, kjøper jeg ikke. Infant på engelsk betyr ikke barn, som enfant på fransk, det betyr spebarn.

Uansett betydning hadde jeg ikke iført mitt barn en genser med så håpløst språk.

Skrevet

Selvfølgelig vet jeg hva enfant terrible betyr.

At å skrive det infant skulle være en vits, kjøper jeg ikke. Infant på engelsk betyr ikke barn, som enfant på fransk, det betyr spebarn.

Uansett betydning hadde jeg ikke iført mitt barn en genser med så håpløst språk.

Minner meg på en småjentegenser jeg så på KappAhl i fjor på denne tiden, genseren var søt den med et blomstermotiv og hadde det ikke vært for påskriften så hadde jeg nok kjøpt den, men jeg nekter å kle jentungen i en genser som det står:"Pick me if you can" på.... *Kvalm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...