Gå til innhold

infant terrible

Anbefalte innlegg

Gjest Rinja
Skrevet

Minner meg på en småjentegenser jeg så på KappAhl i fjor på denne tiden, genseren var søt den med et blomstermotiv og hadde det ikke vært for påskriften så hadde jeg nok kjøpt den, men jeg nekter å kle jentungen i en genser som det står:"Pick me if you can" på.... *Kvalm*

For ikke å glemme den tiden Cubus kom inn med bh med sylikon til barn fra 6 år :o/

Helt sykt, godt de raskt ble trukket ut av salg igjen.

Eller H&M som hadde merket sine gensere med "Boytoy" :o/

(Hvilepause fra konfirmasjons-sanger nå, sliten i hodet :o)

Skrevet

For ikke å glemme den tiden Cubus kom inn med bh med sylikon til barn fra 6 år :o/

Helt sykt, godt de raskt ble trukket ut av salg igjen.

Eller H&M som hadde merket sine gensere med "Boytoy" :o/

(Hvilepause fra konfirmasjons-sanger nå, sliten i hodet :o)

Silikon-bh'er til småunger?! Hvem i huleste er det som designer og lager sånt? De skulle hatt en kule i panna omtrent...

Gjest Rinja
Skrevet

Silikon-bh'er til småunger?! Hvem i huleste er det som designer og lager sånt? De skulle hatt en kule i panna omtrent...

Er mye sykt de finner på ja.... :o/

Gjest dolerine
Skrevet

Klarer ikke å la være å bry meg her: er det ingen som vet at enfant terrible er et - i alle fall før - mye brukt uttrykk om problembarn, eller svart får, som man sa her? "Han er virkelig familiens svarte får" eller "Han var jo en enfant terrible den gangen han gikk på pensjonatskolen".

Så har vel noen syntes det var morsomt å skrive det med i - som blir problemungen, lissom på engelsk, da.

Dette er som å forklare en vits, asse.

Jeg rettet skrivefeilen. Det sto enfant terrible på barneplagget.

Gjest 1881
Skrevet

"Rakkerunge" hadde jeg tenkt det skulle bety. Med glimt i øyet hos den som kledde ungen.

Skrevet

Ville ikke kledd en unge med det. Ville tenkt: "Forferdelig unge."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...