Gå til innhold

Skjørt over bukse

Anbefalte innlegg

Gjest Bare for ungdommen??
Skrevet

Er det mange av dere som bruker det? Jeg er ute etter metoder som kan skjule at rompa og magen har vokst i det siste, så kom med råd om klær som demper nevnte områder er dere snille :)

Skrevet

Er det ikke noen år siden det var moderne?

Skrevet

Tunika er forresten et alternetiv for å skule mage og rumpe.

Gjest LinoMiLino
Skrevet

tenker du på sann tights og lang kjole/genser utenpå- det føler jeg er for folk under 23-25=) Tunika og et bredt belte er supert, eller lang genser, gjerne noe som ikke er tilsittende, et sjal kan gå rundt, vær også forsiktig med buksene du velger deg(ikke lave bukser, og ikke super trange), gjerne ha et bredt belte til alt du velger, velg gensere som krøller seg på kroppen(ikke henger rett ned), bruk skjørt som går utover(balletskjørt), bruk høye sko... Føler faktisk at folk med kort hår er slankere enn de med langt=)

Ta 50 sit-ups om kvelden, og 50 rompeløft, så er det i boks=)

Gjest JaaP
Skrevet

Er det ikke noen år siden det var moderne?

Det er moderne nå det...

Skrevet

Det er moderne nå det...

Bildeeksempel? Jeg håper ikke det er den samme moten som var da jeg gikk på ungdomsskolen, for den var forferdelig.

*ikke følge med*

Gjest Bare for ungdommen??
Skrevet

tenker du på sann tights og lang kjole/genser utenpå- det føler jeg er for folk under 23-25=) Tunika og et bredt belte er supert, eller lang genser, gjerne noe som ikke er tilsittende, et sjal kan gå rundt, vær også forsiktig med buksene du velger deg(ikke lave bukser, og ikke super trange), gjerne ha et bredt belte til alt du velger, velg gensere som krøller seg på kroppen(ikke henger rett ned), bruk skjørt som går utover(balletskjørt), bruk høye sko... Føler faktisk at folk med kort hår er slankere enn de med langt=)

Ta 50 sit-ups om kvelden, og 50 rompeløft, så er det i boks=)

Jeg har sett damer bruke skjørt over vanlig dongeri bukser. Takk for tipsene!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

For å få fokuset bort fra magen kan du bruke gensere/topper med litt utringning så fokuset dras opp mot puppene. Ikke bruk tettsittende topper, men gjerne sånne som har empirieliv. Finner du topper som har noe løssittende foran så bruk gjerne det. (Litt vanskelig å forklare, men altså noe som gir et ekstra lag utenpå selve toppen.)

Om du ikke vil ha fokus på mage eller hofter så ikke bruk brede belter. De drar fokuset ned dit. Jeg syns skjørt er fint på de som er litt runde. Gjerne i A-form eller klokkeform, sånn at hoftenes bredde veies opp. Er du litt rundt så unngå topper/tunikaer/kjoler med mye og store mønster. De får deg til å se enda større ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...