Gå til innhold

madrasser

Anbefalte innlegg

en liten undulat
Skrevet

vi har nå kjøpt en seng som er 150 bred... vi skal ha 2 separate madrasser, og en felles overmadrass. hva pleier å være en grei pris på ok madrasser som passer i denne sengen? og hva pleier en god overmadrass å koste?

:)

Skrevet

Vi kjøpte to rammemadrasser + overmadrass på Jysk, vanlig pris på hele sulamitten hadde vært 6200,- tror jeg, men det var på salg til ca. 4200,-. Kjempegod å ligge i synes nå vi!

Skrevet

Vi har Tempur overmadrass. Ingen over , ingen ved siden. Jeg har aldri ligget så godt før. Anbefales.

Skrevet

Vi har Tempur overmadrass. Ingen over , ingen ved siden. Jeg har aldri ligget så godt før. Anbefales.

Men de er vel svinedyyyyre?

Skrevet

Men de er vel svinedyyyyre?

Bare overmadrassen koster ikke så voldsomt mye. Jeg har prøveligget en, og skal absolutt invistere i det neste gang jeg skal ha madrass.

Skrevet

Bare overmadrassen koster ikke så voldsomt mye. Jeg har prøveligget en, og skal absolutt invistere i det neste gang jeg skal ha madrass.

Jeg mener da å ha sett at overmadrassene til Tempur koster 5-7000,-!?

Skrevet

Jeg mener da å ha sett at overmadrassene til Tempur koster 5-7000,-!?

Det høres da voldsomt ut. Jeg har sett madrassene (til dobbeltseng) til under 20 000 kr.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det høres da voldsomt ut. Jeg har sett madrassene (til dobbeltseng) til under 20 000 kr.

Da er du i så fall heldig, har en venninne som kjøpte tempurmadrasser og seng til nesten 40 000 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...