Gjest Frøken forundret. Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Venninna mi altså! Den forrige typen jeg holdt på med tok hun med seg hjem, det var ikke noe seriøst mellom oss da, det var nok ingenting mellom oss fant jeg ut siden han ble med henne hjem etter festen. Nå traff jeg en ny en, og i helga var jeg syk og måtte være hjemme, men jeg syntes han kunne dra på den avtalte festen siden han kjente flere andre der, og det gjorde han. Har ikke hatt anledning til å møte han ettepå. har bare snakket med han litt, og så forteller han at hun har invitert han på middag på fredag. Jeg skjønner ingening, hvorfor? Tror ikke det er til henne selv, heller til en annen venninne av henne, som jeg antar også er invitert den kvelden, men jeg er altså ikke bedt. Hvorfor gjør hun sånt, hva skal det tjene til? Greit at det kanskje ikke blir veldig alvor mellom oss, men ser ikke helt hvor hun kommer inn i bildet , hun har jo ikke snakket med han engang før han kom med meg dit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hun høres helt merkelig ut. Går han vennen din på denne middagen til en venninne av deg når du ikker buden da? Det er i så fall enda rarere av ham... 0 Siter
synonym Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Det virker nesten litt planlagt. Først forrige helg, og nå denne. Er det noe hun prøver å bevise for deg? Syns hun selv at hun er bedre enn deg, og ønsker å hovere over deg? Neste gang du treffer en fyr, så hold det for deg selv. Må dere treffes, så fortell før dere skal på fest, at hun gjør alt for å stjele mine typer, fordi hun er så usikker på seg selv. Fint om du lar være å bite på agnet. Dama er helt blåst, kan du jo si. Og du - er dårlige venninder som stjæler typene dine, eller som jeg ville sagt, plukker andres søppel noe verd å spare på? Neste gang du ser tøyta på fest, så gå bort til hu, og si: Yo motherfucker bitch. En gang til å rappe fyrer jeg har noe på gang med nå, så nøler jeg ikke med å fortelle alle og enhver at du er ei sklie. Og ta deg en tur til gynekologen din. Hørte at sistemann du hadde deg med har klamydia. 0 Siter
Tonette Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jeg hadde også ei venninne som oppførte seg likedan. Hun hadde et sterkt utviklet konkurranseinstinkt, og for henne var det rett og slett en konkurranse om å være mest attraktiv. Jeg ble også veldig forundret over oppførselen hennes da hun gjorde dette mot meg, og etter det ble jeg litt mer forsiktig med hva jeg fortalte til henne. Og da jeg fikk meg kjæreste, så advarte jeg han mot henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.