Gå til innhold

Grille pølser på folie

Anbefalte innlegg

Gjest pølsegriller
Skrevet

Elsker å grille ute, rista er altfor rusten (blir ikke pen og ren igjen) og lommeboka har ikke sjanse på de rimeligste grillene engang. Og rustne pølser var dårlig mat...

Hvordan blir det hvis jeg legger et "ark" aluminiumsfolie på rista og pølsene oppå? Blir det like bra som vanlig grilling eller blir det mindre varmt pga folien?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg prøvde med pølser på folie en gang, men folien hang ser bare fast. Smør den med litt olje kanskje før du legger den på? Kan du ikke bare bruke rista fra komfyren?

Skrevet

Men komfyr har du vel :o)

Ta rista som er i den.

Gjest pølsegriller
Skrevet

Men komfyr har du vel :o)

Ta rista som er i den.

Den passer absolutt ikke i fasongen til grillen vår

Gjest pølsegriller
Skrevet

Jeg prøvde med pølser på folie en gang, men folien hang ser bare fast. Smør den med litt olje kanskje før du legger den på? Kan du ikke bare bruke rista fra komfyren?

Den passer absolutt ikke i fasongen til grillen vår

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det, men det hadde kanskje vært en idé å stikke små hull i den? Det selges jo slike "grillbrett" i folie som er perforerte. De er vel ment for grilling av små matbiter, for å hindre at de ikke faller ned i grillen.

Men dersom du ikke skal skal grille før enn i morgen, kan du jo ta en titt i matvarebutikken og se om du finner noe slikt?

Annonse

Gjest pølsegriller
Skrevet

Har du prøvd stålull på risten?

Ja, uten hell

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...