Gå til innhold

Min venn reiser i natt

Anbefalte innlegg

Gjest sukkeline sukk
Skrevet

Min venn reiser i natt og jeg skulle gjerne sagt ha det til ham. Jeg ringte han for to timer siden og han sa at han sto på apoteket og skulle ringe meg senere. Han har ikke ringt,men jeg vet at han kan ringe enda. Jeg kan ikke akkurat mase på ham, men jeg har så lyst å fortelle ham hvor mye han betyr for meg før han drar vekk for mange måneder.

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Kan du ikke sende en sms og fortelle det der?

Gjest enkelt og greit
Skrevet

Send en sms med det du har på hjertet.

Så er det opp til han å gi respons enten ved å ringe eller sende sms-svar.

Skrevet

Du sender en sms eller ringer eller mailer ham etter at han har dratt. Han skal vel ikke bo i den villeste jungelen det neste halve året? :-)

Gjest sukkeline sukk
Skrevet

Du sender en sms eller ringer eller mailer ham etter at han har dratt. Han skal vel ikke bo i den villeste jungelen det neste halve året? :-)

Jeg må maile ham når han er fremme. I dag fikk jeg den "STORE" beskjeden og så er ikke han her for å glede seg sammen med meg...........sukk.........livet er urettferdig. Han fikk ikke tid til å snakke med meg i går og det er urettferdig...

Gjest sukkeline sukk
Skrevet

Send en melding rett fra levra.

Det får blir mail, men det er så forbaska lenge til jeg ser ham igjen...sukk...sukk...

Gjest sukkeline sukk
Skrevet

Send en sms med det du har på hjertet.

Så er det opp til han å gi respons enten ved å ringe eller sende sms-svar.

Fikk en melding at han ikke hadde tid. Jeg får maile ham, men jeg savner ham vanvittig allerede den første dagen. Jeg kommer kanskje ikke til å se ham på bortimot et år. Hva er dette for noe..............HJELP........

Gjest sukke
Skrevet

Kan du ikke sende en sms og fortelle det der?

Nei, jeg må maile han når han er fremme.

Sofies mamma
Skrevet

Jeg må maile ham når han er fremme. I dag fikk jeg den "STORE" beskjeden og så er ikke han her for å glede seg sammen med meg...........sukk.........livet er urettferdig. Han fikk ikke tid til å snakke med meg i går og det er urettferdig...

Hvilken store beskjed?

Gjest sukkeline sukk
Skrevet

Hvilken store beskjed?

En stor beskjed som gjelder mitt liv. Jeg savnet han enormt da han ikke var her til å glede seg sammen med meg. Han skal inn i jungelen så jeg vet ikke når jeg får kontakt med han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...