punky brewster Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Har ei venninne som er ganske gnien av seg. Når vi skal på aktiviteter, turer etc så så er det alltid jeg som får mest utgifter, handler mest, må kjøre etc. Ser jeg må bli flinkere å få det mer jevnt fordelt. Hvordan gjør dere andre det om dere3 feks er på hyttetur og skal handle inn mat etc.Vi har begge et barn hver. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hvis det er likt antall deltagere fra hver side ville jeg delt alt likt - mat, bensin etc. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Blir enig om hva som er felles og ikke. Deler likt på det som er felles når vi er like mange i hver familie. Det som ikke er felles kjøper vi hver for oss. 0 Siter
synonym Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Gniene folk som bare utnytter andre er ikke noe sætlig Jeg ville gjort slik at jeg fyllte tanken på bilen helt full før dere drar, og når dere kommer hjem etter turen fyller du på nytt, og dere betaler halvparten hver av bensinpengene. Maten kan du be henne om å kjøpe og betale halvparten tilbake. Eller omvendt. Å handle annenhver gang er ikke noen god ide hvis den ene er en gjerrrigknark, og bare kjøper inn det aller nødvendigste. Så lenge hun er sånn, så må du også sette litt krav. Uten at det blir sur stemning av det. "Vi må dele utgiftene likt," kan du jo si til henne. "Jeg har ikke så god råd om dagen." 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Likt antall personer fra hver side=lik deling av utgiftene. Når du kjøper mat, krev at hun betaler det halvparten etterpå. 0 Siter
Speak Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Kan dere ikke bare samle på kvitteringene og dele likt i etterkant da? 0 Siter
Atene Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Når barna mine og jeg er på ferie med søsteren min og barna hennes, pleier den som betaler å skrive navnet sitt på kvitteringen, så samler vi alle kvitteringene i en skål og gjør opp den siste dagen. Siden vi er like mange på hver side, deler vi likt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.