smurf78 Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Har mistet noen episoder og lurer litt på det greiene med Orson og moren. Hvem var Alma? Var det meningen at hun skulle være død siden hun dukket opp helt på slutten i episoden? 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Alma er Orsons "forsvunne" kone. Noen mistenker at han har drept henne, men hun er da tydeligvis ikke død (dette visste ikke vi andre før i kveld heller)... Men noe muffens er det, jeg tror det er han og ikke Mike som har drept denne Monique... 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 I sesongens første episode så vi at Alma ville forlate mannen sin, som var Orson. Så fikk vi ikke vite mer om hva som skjedde med henne, og det lå litt i kortene (blant annet naboen deres trodde det) at Orson hadde drept henne. 0 Siter
Babette Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Alma er Orsons "forsvunne" kone. Noen mistenker at han har drept henne, men hun er da tydeligvis ikke død (dette visste ikke vi andre før i kveld heller)... Men noe muffens er det, jeg tror det er han og ikke Mike som har drept denne Monique... Det tror jeg også. Og så var det Orson som kjørte på Mike da han ble liggende i koma. Fordi han vet noe om Orson. Sannsynligvis tok Mike ham på fersken da han drepte Monique. Eller noe i den retning. Orson ble jo også lettet da han oppdgaet at Mike hadde fått hukommelsestap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.