Gå til innhold

Er det hyklerisk å date to gutter samtidig?

Anbefalte innlegg

Gjest seriek
Skrevet

Han ene er en jeg hadde et one night stand med for et par uker siden, og som fungerte bra, kunne tenke meg å bli bedre kjent med han.

Han andre er vel mer en jeg er litt avstandsforelsket i, og som jeg har møtt noen ganger og pratet med. Jeg har allerede sendt melding til førstnevnte, men har mulighetene åpne for han andre.

Har jeg grunn til å dårlig samvittighet?

Gjest lygne
Skrevet

Jøss, har nesten samme problem! Men tror jeg satser på han jeg liker fra før, har hørt at slike en natts greier ikke er det beste utgangspunktet for et forhold, men hva vet vel jeg.....

Skrevet

La meg si det sånn - hadde jeg datet en fyr og oppdaget at han datet en annen samtidig så hadde jeg droppet ham umiddelbart. Men det er nå meg da.

Skrevet

Jeg ville satset på en av gangen. Skal du date begge, vær sikker på at de vet det.

Skrevet

Hva ville du sagt dersom en av disse guttene datet en annen jente samtidig med deg? Svaret på det, vil også bli svaret på det du spør etter...

Gjest Peyta
Skrevet

Ville datet KUN en, mye negativt med å deite to: De kan finne ut om hverandre, du kan bli forelsket i begge, den ene vil bli såret og du står igjen som grunnen, pluss at guttet som har vært med i one-night har prøvd varen før han kjøpte varen- og vil kanskje ha reklamasjon, og da ender du med ingen=)

ps: er ilag på 5 året med min samboer jeg møtte på byen, og vi hadde ONS

Lykke til

Gjest sukkeline sukk
Skrevet

Det er aldeles utrolig dumt.

Gjest Persille
Skrevet

Nope - så lenge det ikke er mer seirøst enn det kan du date begge, og se hva som skjer.

Men; om noe utvikler seg må du kutte ut den ene, du merker selv når det er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...