Gjest seriek Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Han ene er en jeg hadde et one night stand med for et par uker siden, og som fungerte bra, kunne tenke meg å bli bedre kjent med han. Han andre er vel mer en jeg er litt avstandsforelsket i, og som jeg har møtt noen ganger og pratet med. Jeg har allerede sendt melding til førstnevnte, men har mulighetene åpne for han andre. Har jeg grunn til å dårlig samvittighet? 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jøss, har nesten samme problem! Men tror jeg satser på han jeg liker fra før, har hørt at slike en natts greier ikke er det beste utgangspunktet for et forhold, men hva vet vel jeg..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 La meg si det sånn - hadde jeg datet en fyr og oppdaget at han datet en annen samtidig så hadde jeg droppet ham umiddelbart. Men det er nå meg da. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg ville satset på en av gangen. Skal du date begge, vær sikker på at de vet det. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hva ville du sagt dersom en av disse guttene datet en annen jente samtidig med deg? Svaret på det, vil også bli svaret på det du spør etter... 0 Siter
Gjest Peyta Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ville datet KUN en, mye negativt med å deite to: De kan finne ut om hverandre, du kan bli forelsket i begge, den ene vil bli såret og du står igjen som grunnen, pluss at guttet som har vært med i one-night har prøvd varen før han kjøpte varen- og vil kanskje ha reklamasjon, og da ender du med ingen=) ps: er ilag på 5 året med min samboer jeg møtte på byen, og vi hadde ONS Lykke til 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Nope - så lenge det ikke er mer seirøst enn det kan du date begge, og se hva som skjer. Men; om noe utvikler seg må du kutte ut den ene, du merker selv når det er... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.