Gjest lygne Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har tenkt (om det da viser seg at jeg tør), å be en gutt med meg på kino. Men jeg er absolutt ikke inne i filmverdenen for tida, og vet ikke noe bra som går. Noen som har forslag til en bra "datefilm"? Ikke klisje` filmer takk;) 0 Siter
Zummer Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 spiderman 3, Mr beans ferie,kill bujo, epic vocie, catch and release, starter for ten,the number 23, 300, on a tigtrope.. Dette var de eneste filmene som ikke hørtes helt fæle ut=) Vet ikke helt om alle går på=) Good luck 0 Siter
Zummer Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 spiderman 3, Mr beans ferie,kill bujo, epic vocie, catch and release, starter for ten,the number 23, 300, on a tigtrope.. Dette var de eneste filmene som ikke hørtes helt fæle ut=) Vet ikke helt om alle går på=) Good luck Gå inn på www.filmweb.no.. Fann noen mer blodsbånd, dreamgirls, wild hogs, the bridge, the fountain, blood diamond.. Tror ikke alle går over hele landet.. Og viss du vil lese om hver enkelt så se på www.imdb.com og skiv inn filmtittel øverst og midt på siden=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.