Gå til innhold

En perfekt liten hest!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

:) Hei! Jeg kikket opp dit jeg tror du bor, dere har et sånt parasollstativ til klærne?

Stemmer det :-)

Mellom noen trær! Inntil for få dager siden stod det altfor nærme naboens hekk. Nå er hele stativet på vår eiendom. Greit det, å slippe at våre laken flagrer over til naboen!

Oæææææ - nå VET du altså hvor jeg bor!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• Lillemus

9

• org

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stemmer det :-)

Mellom noen trær! Inntil for få dager siden stod det altfor nærme naboens hekk. Nå er hele stativet på vår eiendom. Greit det, å slippe at våre laken flagrer over til naboen!

Oæææææ - nå VET du altså hvor jeg bor!

Bøø! hehe, jeg _tror_ jeg vet hvor du bor.:) Er ikke farlig! Kanskje jeg stikker opp med en lapp på døren der. Skriver bare prust, hilsen pekkaline ;) Så finner vi ut om det er riktig addresse.Jeg tror du fremdeles er på jobb når jeg drar hjem fra min jobb. Ca halv to kjører jeg forbi hjemover......... Men kanskje vi kan treffes snart når det blir ferietid. Jadda, du vet hvor jeg bor også tror jeg :)

Skrevet

Vi har en hest, men det er en traver og han står ikke hjemme på grunn av at han må trenes kontinuerlig og han er da heller ingen ridehest. :o)

Wow, løper den inn premier? Så spennende da :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Bøø! hehe, jeg _tror_ jeg vet hvor du bor.:) Er ikke farlig! Kanskje jeg stikker opp med en lapp på døren der. Skriver bare prust, hilsen pekkaline ;) Så finner vi ut om det er riktig addresse.Jeg tror du fremdeles er på jobb når jeg drar hjem fra min jobb. Ca halv to kjører jeg forbi hjemover......... Men kanskje vi kan treffes snart når det blir ferietid. Jadda, du vet hvor jeg bor også tror jeg :)

Kan jeg også være med? *sutrer litt* hehe. Jeg er så nyskjerrig på hvor dere bor hen uten at det spiller noe rolle, men dette må jeg utforske litt nærmere, hehe

Skrevet

Wow, løper den inn premier? Så spennende da :)

Fra tid til annen kommer det noen kroner inn også ja, men det går nå mest ut kroner på den hesten... :o)

Skrevet

Kan jeg også være med? *sutrer litt* hehe. Jeg er så nyskjerrig på hvor dere bor hen uten at det spiller noe rolle, men dette må jeg utforske litt nærmere, hehe

Det hadde vært kjempekos å treffe deg også ja! ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det hadde vært kjempekos å treffe deg også ja! ;)

Jeg skulle så gjerne ønske at vi kunne møtes en gang. Vi burde jo få til det:) Om vi tok en bytur sammen eller noe;)

Skrevet

Jeg skulle så gjerne ønske at vi kunne møtes en gang. Vi burde jo få til det:) Om vi tok en bytur sammen eller noe;)

Du som reiser så masse med tog...Kan du ikke ta et stopp i kr.sand en dag da? Så kan vi gå på bystranda en tur i sola! Bare gi beskjed du ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Du som reiser så masse med tog...Kan du ikke ta et stopp i kr.sand en dag da? Så kan vi gå på bystranda en tur i sola! Bare gi beskjed du ;)

Det var det jeg tenkte, å ta toget til kr.sand;) Men det kan desverre ikke bli denne gangen jeg reiser. Reiser faktisk nå om 1,5 uke:) Snart har jeg tatt nesten samme strekning hele 50 ganger. Jeg burde snart få gratis togbiletter? Du er enig, hehe.

Det hadde vært veldig koselig å gått på bystranda, det virker så koselig ut der. Har bare tatt sightsingtoget, så jeg vet hvordan det ser ut der i det minste:)

Skrevet

Det var det jeg tenkte, å ta toget til kr.sand;) Men det kan desverre ikke bli denne gangen jeg reiser. Reiser faktisk nå om 1,5 uke:) Snart har jeg tatt nesten samme strekning hele 50 ganger. Jeg burde snart få gratis togbiletter? Du er enig, hehe.

Det hadde vært veldig koselig å gått på bystranda, det virker så koselig ut der. Har bare tatt sightsingtoget, så jeg vet hvordan det ser ut der i det minste:)

Himmel ja! Gratisturer burde fantes :) Vi tar det ei gang det passer bare :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Himmel ja! Gratisturer burde fantes :) Vi tar det ei gang det passer bare :)

Jeg skulle ønske det fantes gratisbiletter for trofaste kunder;) Ja, det gjør vi. Uansett når vi skal treffe hverandre blir det koselig. Jeg tar kontakt når jeg har tid ang. det og hører om du har tid da også:)

Gjest prust
Skrevet

Det hadde vært koselig med en lapp - men litt nifst å treffes på ordentlig......

De dagene jeg jobber, er jeg ikke hjemme før kvart på fem, stemmer nok det ja!

Skrevet

Det hadde vært koselig med en lapp - men litt nifst å treffes på ordentlig......

De dagene jeg jobber, er jeg ikke hjemme før kvart på fem, stemmer nok det ja!

Vi kan drøye det litt. Ja ,tenk om vi ikke finner noe å prate om!?! ;)

Gjest prust
Skrevet

Vi kan drøye det litt. Ja ,tenk om vi ikke finner noe å prate om!?! ;)

Nå følte jeg meg utrolig feig - smyger meg tilbake med halen mellom beina......

Må tenke litt på det, OK? Hadde jo vært veldig kosleig å treffe deg - og det mener jeg altså! Men så er det litt det at du vet så mye om meg her fra DOL, og tenk om du kjenner noen som jeg kjenner.....osv. Har du truffet andre fra nettet? Jeg har ikke, men jeg mailvekslet med ei fra DOL en periode for noen år siden. Kosleig det :-)

Skrevet

Jammen, hvorfor _gjør_ du det ikke, da? Det er da ikke så langt innover?

Skrevet

Nå følte jeg meg utrolig feig - smyger meg tilbake med halen mellom beina......

Må tenke litt på det, OK? Hadde jo vært veldig kosleig å treffe deg - og det mener jeg altså! Men så er det litt det at du vet så mye om meg her fra DOL, og tenk om du kjenner noen som jeg kjenner.....osv. Har du truffet andre fra nettet? Jeg har ikke, men jeg mailvekslet med ei fra DOL en periode for noen år siden. Kosleig det :-)

hehe, jeg har aldri truffet noen fra dol nei, eller fra nettet i det hele tatt. Det ligger ikke helt til meg å ta kontakt derfra. Men jeg føler vi har fått en fin kontakt her :) Jeg kjenner ikke mye folk i kristiansand, men verden er jo ikke stor som man sier. Kanskje du kjenner mine venner for alt jeg vet ;) Vi drøyer bare dette til vi blir modigere hehe

Skrevet

Jeg skulle ønske det fantes gratisbiletter for trofaste kunder;) Ja, det gjør vi. Uansett når vi skal treffe hverandre blir det koselig. Jeg tar kontakt når jeg har tid ang. det og hører om du har tid da også:)

Det er så koselig med sånne tråder som sklir ut, synes jeg!

Og ja, jeg _mener_ det virkelig.

Skrevet

Det synes jeg også, men det sklei mer ut enn forventet. (Sorry lillemus!) :)

Skrevet

Det synes jeg også, men det sklei mer ut enn forventet. (Sorry lillemus!) :)

:-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hehe. Jeg snakker kanskje litt mye med pekkaline under andre tråder. Jeg spørte bare om en ting og så bare fortsatte det. Jeg tror hverfall jeg og pekkaline må bli flinkere til å starte egne tråder;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...