Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Jammen, hvorfor _gjør_ du det ikke, da? Det er da ikke så langt innover? Fordi jeg synes det blir for strevsomt for ungene å "pendle" når jeg har dem. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Kan jeg også være med? *sutrer litt* hehe. Jeg er så nyskjerrig på hvor dere bor hen uten at det spiller noe rolle, men dette må jeg utforske litt nærmere, hehe Hei tacomix! Det hørtes koselig ut med en tur på bystranda i sommer, med oss tre :-) Jeg er imidlertid litt usikker på om jeg virkelig tør!!!! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hei tacomix! Det hørtes koselig ut med en tur på bystranda i sommer, med oss tre :-) Jeg er imidlertid litt usikker på om jeg virkelig tør!!!! Jeg tror nok at du tør å møte meg:) Jeg biter ikke. Jeg synes det bare er koselig å møte hverandre jeg, selv om jeg aldri har gjort det før. Å treffe folk som man bare har skrevet sammen med på nettet. Jeg føler jeg har fått veldig god kontakt med deg og pekkaline. Så vi 3 burde jo ha møtes en dag. Det hadde vært veldig koselig:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.